Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben gisteravond even in Lliria (30km van Valencia) geweest voor de afsluiting van de plaatselijke feesten (Festes de Sant Miguel). Finale van de Castillo door Vicente Caballer. Beetje rotkwaliteit maar ik heb alleen een fotocameraatje..
En hoppakee nog maar eentje: Castillo te Massamagrell vlakbij Valencia door FX Caballer ter afsluiting van de Festes Majors 30-09-08. Klein maar fijn vond ik zelf. de stukken shell vlogen me om de oren maar dat heb ik er wel voor over....
Zo dan, dat zijn aardig wat meters ratelband.... Zo te zien hebben ze er wel meer tegelijk nodig om het enigszins te laten klinken, maar dan heb je ook wat
En hoppakee nog maar eentje: Castillo te Massamagrell vlakbij Valencia door FX Caballer ter afsluiting van de Festes Majors 30-09-08. Klein maar fijn vond ik zelf. de stukken shell vlogen me om de oren maar dat heb ik er wel voor over....
Haha ik zit net even dit filmpje terug te kijken met een koptelefoon op en als je goed luistert hoor je de stukken shell ook echt op de grond vallen vlakbij :laugh:
Dit is een 300 schots Thunder king geproduceerd door Sunny Fireworks.
Afgestoken door ons tijdens de National Feiertag 2008 te Zwitserland.
En ik kan je vertellen....... hij was hard :nuts:
Hopenlijk is die vanavond net zo goed als vorig jaar... Vanmiddag de mascleta daar gezien en die was al vrij groot voo reen doortdeweekse maandag! :weird:
Omdat jullie er zo van houden en ik nu toch ziek thuis zit en tijd genoeg heb om filmpjes te bewerken hier nog eentje uit eigen doos.
Het is een kleine compilatie van wat pijlen die we hebben afgestoken op National Feiertag 2008 in zwitserland.
Je ziet onder andere...
Verschillende lunig champion edition Pijlen
Horror Knall Raketen
4" Bolpijl van Hamberger
4" Zink 930 bolpijl waarvan de ring in het miden blijft :cheesy:
Een Swiss 3000
En nog diverse pijlen van nico lunig uit de atlas, mercury en crazy serie van nico lunig!
Veel plezier
Hier ook de rapidshare link voor betere kwaliteit film!