Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
BAM2008 Mascleta WECO
WECO schießt eine Mascleta auf dem Testgelände der BAM in Horstwalde (Brandenburg) am 21. April 2008 [Musikfeuerwerk, Pyromusical, Fireworks Display, Musical Fireworks]
Stukkie vuurwerk van 12 jaar terug.
Firma Wagenvoort in Numansdorp en de laatste secondes zijn van Hoogvliet.
grotere versie film komt later in het classic gedeelte
Hier een filmpje van 1 of andere sukkel die tijdens de voetbal wedstrijd Nederland-Oekraine een handfakkel aansteekt.
De man word ook uit het publiek gehaald en krijgt een stadion verbod.
Let vooral ook even op de spreekkoren van de supporters.
Auf Wiedersehen, Auf Wiedersehen, Auf Wiedersehe!!!
Tijdens het surfen kwam ik het volgende tegen: Les Commandos Percu.
Les Commandos Percu is een franse percussieband die de optredens combineert met vuurwerk. Of dit iets voor jou is kan je zien in het bijgevoegde filmpje.
Ben je heel enthousiast dan kan je ze gaan bekijken op 24 juni in Purmerend tijdens het Reuring zomerfestival. En op 15, 16 en 17 augustus zijn ze aanwezig in 's Hertogenbosch tijdens het Theaterfestival Boulevard 2008.
tanx !!
bedankt voor het plaatsen, ik heb deze aflevering toen gemist en daar baalde ik wel van.
erg leuk/interessant filmpje
maar toch wel link zo, zonder elektrische ontsteking.
maar mooie shells wat de lucht in gaat !
(met oa. mijn vuurwerkkamer, de show bij Bataviastad vorig jaar, een paar consumentenshows, een Khom Loi ballon, een paar promo's en een zelfgemaakte vuurwerkcampagne)
Venetie Redentore finale. Heb verder geen idee waarvoor dit is en wie het geschoten heeft maar het ziet er behoorlijk uit dacht ik. Dit is de finale in ieder geval, als iemand meer informatie heeft dan hoor ik het graag!