Youtube film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drillz

Registered User
Ok hier nog eentje van mij vers van de pers:

Mascleta in Burjassot (Valencia) vandaag (30-09-2008) ong. anderhalf uur geleden. Geschoten door Pirotecnia Portugues. Veel plezier...

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ben gisteravond even in Lliria (30km van Valencia) geweest voor de afsluiting van de plaatselijke feesten (Festes de Sant Miguel). Finale van de Castillo door Vicente Caballer. Beetje rotkwaliteit maar ik heb alleen een fotocameraatje..

Gaaf hoor, dat einde met die steppers.....:toung::toung:

Drillz

Registered User
En hoppakee nog maar eentje: Castillo te Massamagrell vlakbij Valencia door FX Caballer ter afsluiting van de Festes Majors 30-09-08. Klein maar fijn vond ik zelf. de stukken shell vlogen me om de oren maar dat heb ik er wel voor over....

Drillz

Registered User
Hier nog een kort filmpie van het einde van de Mascleta in Lliria afgelopen maandag (29-09-08). Sorry van de rook :)

GMP82

Zilveren Member
Zo dan, dat zijn aardig wat meters ratelband.... Zo te zien hebben ze er wel meer tegelijk nodig om het enigszins te laten klinken, maar dan heb je ook wat ;)

Imagine dit project met chainthunders ;-)

Drillz

Registered User
En hoppakee nog maar eentje: Castillo te Massamagrell vlakbij Valencia door FX Caballer ter afsluiting van de Festes Majors 30-09-08. Klein maar fijn vond ik zelf. de stukken shell vlogen me om de oren maar dat heb ik er wel voor over....

Haha ik zit net even dit filmpje terug te kijken met een koptelefoon op en als je goed luistert hoor je de stukken shell ook echt op de grond vallen vlakbij :laugh:

elgielo

Registered User
Bij deze een filmpje uit eigen doos.

Dit is een 300 schots Thunder king geproduceerd door Sunny Fireworks.
Afgestoken door ons tijdens de National Feiertag 2008 te Zwitserland.
En ik kan je vertellen....... hij was hard :nuts:

enjoy

Ollie

Registered User
Iemand enig idee waar dat 2de deel van de film van is?

Hopenlijk is die vanavond net zo goed als vorig jaar... Vanmiddag de mascleta daar gezien en die was al vrij groot voo reen doortdeweekse maandag! :weird:

Ben eens benieruwd wat het srtaks word!

elgielo

Registered User
Omdat jullie er zo van houden en ik nu toch ziek thuis zit en tijd genoeg heb om filmpjes te bewerken hier nog eentje uit eigen doos.

Het is een kleine compilatie van wat pijlen die we hebben afgestoken op National Feiertag 2008 in zwitserland.

Je ziet onder andere...

Verschillende lunig champion edition Pijlen
Horror Knall Raketen
4" Bolpijl van Hamberger
4" Zink 930 bolpijl waarvan de ring in het miden blijft :cheesy:
Een Swiss 3000
En nog diverse pijlen van nico lunig uit de atlas, mercury en crazy serie van nico lunig!

Veel plezier

Hier ook de rapidshare link voor betere kwaliteit film!

http://rapidshare.com/files/151862147/Pijltjes_zwitserland.wmv

Laatst bewerkt:

havenmeester

Registered User
zit weer een paar leuke tussen best kans dat ze al ergens voorbij zijn gekomen... anyway veel plezier!!!

dikke cilinder

zo'n regenboog blijft geweldig

Laatst bewerkt:

elgielo

Registered User
Ik heb bij het YouTube filmpje van mij hierboven van die zwitserse pijlen even de rapidshare link erbij gezet voor een betere kwaliteit film!

enjoy!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan