Oh oké, maar hebben de knallers nu dan geen CE keurmerk? ik dacht van wel..
In Belgie hebben ze dat niet.
In Spanje bijvoorbeeld al wel.
On Topic aub!
Oh oké, maar hebben de knallers nu dan geen CE keurmerk? ik dacht van wel..
Banner op Rijksoverheid.nl:
![]()
Belangrijk: Bericht op Twitter van Ronny Vos naar TP: @TPVUURWERKSHOP vandaag bericht gehad van de branche bpn..afsteektijden vanaf dit jaar 18.00 tot 02.00uur
Duss Tristen.. als je nog eens een Topic start.. check ff of het allemaal wel klopt enzo.. voor je het weet zijn we 4 paginas verder :tounge:
Ik heb hoop! Er is altijd hoop. Volgens mij is het nog steeds niet definitief dus waarom zou je geen hoop meer hebben?!
Volgend jaar is het natuurlijk 100% zeker dat het 18:00 is!
Huh? Volgens De Gelderlander va 18uur in gemeente Lingewaard, terwijl Overbetuwe vanaf 10uur... Zal vst niet kloppen!
http://www.gelderlander.nl/regio/betuwe/vuurwerk-in-lingewaard-pas-vanaf-18-00-uur-1.4662548
Vorige week kwam ter sprake dat het afsteken van vuurwerk tijdens de jaarwisseling zou gaan veranderen. Er deden verschillende verhalen letterlijk ter ronde ook op 112Rivierenland was dit te lezen.
De 112Rivierenland redactie heeft navraag gedaan bij ministerie van Infrastructuur en Milieu die met de volgende reactie kwamen:
De afsteektijden voor dit jaar worden inderdaad van 31 december 18:00 uur tot 1 januari 02:00 uur. Dit Besluit is inmiddels ook al gepubliceerd. Er is alleen nog een formeel inwerkingtredingsbesluit voor nodig.
Dit laatste besluit wordt naar verwachting deze week gepubliceerd.
Het besluit is hier te lezen.