Wat zijn de beste Single shot's van 2010

edje30

Registered User
Ik heb de Multi thunderking van broekhof gehad wat een geweldig ding is dat Mooie mine+fluit en een echt harde en doffe dreun toppertje!

Michel_G

Zilveren Member
Ik heb de Multi thunderking van broekhof gehad wat een geweldig ding is dat Mooie mine+fluit en een echt harde en doffe dreun toppertje!

Jep, blijf het ook een toppertje vinden! Afgelopen O&N ook weer paar doosjes weggeknald en is toch wel echt duidelijk één van de hardste knallen onder de singleshots (in mijn beleving). Getest naast een binkie en MTK was duidelijk harder (en ook veel doffer).

Jammer genoeg is de Multi thunderking helaas aflopende zaak. Ze gaan helaas uit de collectie, dus zullen dit jaar de laatste restanten te koop zijn.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Vind de Whistling Thunder Qeeun van Katan ook erg goed! Ook de single shots van China Red zijn goed bevallen!

MTK is idd ook erg goed!

Mark1600

Registered User
alle genoemde singleshots zijn de kleintjes en geen 2'' singleshots? ik ben wel benieuwd naar wat de beste ''grote'' singleshot is,welke heeft het grootste boeket?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Jep, blijf het ook een toppertje vinden! Afgelopen O&N ook weer paar doosjes weggeknald en is toch wel echt duidelijk één van de hardste knallen onder de singleshots (in mijn beleving). Getest naast een binkie en MTK was duidelijk harder (en ook veel doffer).

Jammer genoeg is de Multi thunderking helaas aflopende zaak. Ze gaan helaas uit de collectie, dus zullen dit jaar de laatste restanten te koop zijn.

Ik had 2 of 3 pakjes, helaas deed bij de helft van mij de fluit het niet.
Wel jammer, want ik vind/vond ze wel toppertjes.

Wat mij betreft blijft de Binkie de beste knal single shot.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
alle genoemde singleshots zijn de kleintjes en geen 2'' singleshots? ik ben wel benieuwd naar wat de beste ''grote'' singleshot is,welke heeft het grootste boeket?

Mijn persoonlijke favorieten zijn de Snelle Jelle en de Nachtkraker van Witte tenten.
Groot nadeel is wel, dat ze erg duur zijn, zo'n 15 euro per stuk, maar als je ze in de voorverkoop kan krijgen met wat korting laat ik ze niet liggen.
Zonder voorverkoop korting ook niet trouwens, maar ik dan neem van beide er slechts 1.

edje30

Registered User
zou ze graag willen gebruiken voor 00:00 show,tenminste als de boeketten veel groter zijn dan de cakes.
Er is volgens mij maar 1 merk wat ze verkoopt en dat is Zena NL de 1,5" Earth en Fear en de 2" Short Circuit.
en er zijn nog 2 losse De Flower Power en de Coconut Star dat zijn naar mijn idee de de "grote" single shots.

Bovenaan