Wat zijn de beste Single shot's van 2010

daveykoch@hotmail.com

Registered User
ik neem altijd Shock's
Als hij opstijgt een dikke dreun als hij omhoog schiet met een mijn en boeket met Glitter !
Waaow

ik ga dit jaar koop ik elke single shots en ga ik vergelijken ! welke het beste is !

daveykoch@hotmail.com

Registered User
Ja moet toch wel te doen Zijn :D

Asian thunder, shock"s, thunderking's, thunderkings' basic, en nog meer :D maar neem er eeen paar niet :d dat is weer teveel rij werk :D haha Welke vinden jullie het beste ?

polleke45

Registered User

tscholy

Registered User
Ik kan geen oordeel geven over welke de beste is, want heb er maar een paar gezien/gehad, maar ik heb vandaag de Thunder Shock XL van Schuurmans gekocht, net een geprobeerd, maar zag er goed uit: mooie crackling staart met een vol zilver boeketje.

Uutgrunn

Registered User
Ik ben de Multi Thunderking van Broekhoff nog niet tegengekomen in dit topic. Ik vind het toch wel een toppertje met een witte Mine, fluit en toch wel harde knal.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik hoop dat t dit jaar de Dragon Thunder van Bonfireworks word

We gaan het zien, vind het zelf altijd leuk als er nieuwe bijkomen. De single shots van Rubro moeten naar eigen zeggen ook echt goed zijn! Ik ben benieuwd wat er nog meer komt!

H@ppiness

Registered User
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. De Binkie is dit jaar afgekeurd. En vorig jaar dus de Dragon Thunder waar ik wel goede dingen over gehoord had tijdens demo's. Mij benieuwen.:smiling:

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Kan nu denk ik wel een goede mening geven:) Heb verleden jaar de Flashing Thunder (Beko), Flower Thunder (Breeschoten), Asian Thunder (Proline), Shock (Wolf) mogen testen en moet zeggen, allemaal goed genoeg voor die prijs. Maar de Flashing Thunder is toch echt mijn favoriet. Mooie effect en goede knal, en dat voor € 4.50 per 6, is acceptabel:D

Bovenaan