Wat zijn de beste Single shot's van 2010

martino

Registered User
Qua knal de binkie en als nieuwkomer sier de power shot uit de pyrostar nl lijn. met een fraaie mine als uitwerking

sebastiaantje

Registered User
Ik wou de ghost king ook nog aanraden. Is een echt goede single shot. Een drie traps fluitmortier die lekker hard fluit en ook nog is erg hoog gaat. Als ik me niet vergis had ik afgelopen oud en nieuw 9 doosjes er door heen gejaagd en dat verveelde geen moment.

Gr Sebas

edje30

Registered User
Ik heb weer een nieuwe single shot gevonden DETONATOR hier alvast een foto;

detonator.jpg

dit is de omschrijving;
Enkelschots mortier met crackling tail die eindigt in een salute, 6 stuks in pak. voor € 2,75!!!!!

Laatst bewerkt:

Pyro030

Registered User
Vind de Binkie toch erg goed. Voorafgaande jaren de Thunder King gehad van PyroPower maar die is achteruit gegaan kwa knal, vind ik. Ook de flower thunder heeft een aardige knal.

Maar dit jaar weer stuk of 10 pakken Binkie's, die blijven kwa knal toch het best.

~Pyro030

boozebelly

Registered User
Afgelopen week heb ik zowel een Asian Thunder (GBV) als een Binkie (Marijn) afgeschoten en ik ga toch voor de Asian Thunder. Qua knal zitten ze zo enorm dicht bij elkaar dat ik niet durf te zeggen welke het hardst knalt, maar de Asian Thunder heeft als voordeel dat er meer siereffect vanaf komt. Die flitsen van de Binkie zijn ook mooi, maar die gaan eerder vervelen.
Dus:

1. Asian Thunder (GBV)
2. Binkie (Marijn)

Timvdlinde

Registered User
Ik vind de AsianThunder want ik ben 15 en koop alleen maar knalvuurwerk dus heb ik savond ook een beetje sier van de asianthunder

aadje93

Registered User
mijn favo is de flowerthunder voor sier,

en thunderking basic voor projectjes snachts (spotgoedkoop, 24 voor 7,95 hier, en grappig boeketje)

Dansplaat

Registered User
en de nieuwe chooet's dan? die knallen ( volgens de verkoper van de abcvuurwerk arkel) het hardste ( van hun assortiment, waar binkie, detonator, en deze inzit)

KoenL

Registered User
Ik lees op vwc negatieve commentaren op Rebel nav een demo... slappe fluit, slappe knal

Gelukkig staan ze op VWC en niet op FPM hahaha. Er is geen filmpje, het is niet bekend op welke demo ze geschoten zijn...we weten veel te weinig. Ik wacht lekker tot de 29e, waar ik de 1e live zal meemaken. Ik heb er nog steeds vertrouwen in.

Michel_G

Zilveren Member
Ik heb ondertussen de thunderkings uit de thunderking meter van pyrostar live mee mogen maken en moet zeggen dat dit voor mij absoluut de toppertjes zijn op dit moment!

Geweldig leuke singleshotjes, met formaat van normale thunderkings, maar komen behoorlijk mooie sierboeketten uit! De beschrijvingen die ook gegeven worden kloppen volledig. Zit o.a. een mooie gouden willow met blauwe sterren bij en één met mooi rood blinkerboeket. Allemaal mooie grote/goede uitwerkingen met lekkere knal!

Zeker nu ze ook nog overal voor aanbiedingsprijs verkocht worden (24 stuks voor € 9,95, soms zelfs nog iets goedkoper!) behoren ze wat bij betreft tot de beste prijs/kwaliteits singleshots op de NL markt!

Bovenaan