Marco_clappers
Registered User
1 light year pijl pijl omgevallen, deze ben ik heel even op gaan staan zodat hij niet door de gehele straat vloog en toen snel dekking zoeken!
Ook problemen met de doorlontbakken gehad, immortal gold de laatste cake opnieuw aan moeten steken.
Garden of eden in totaal 3 keer moeten aansteken, hetzelfde verhaal als van mark1600.
Verder royal thunder smokes die te laat knalden, maar het gevaarlijkst waren de singleshots uit de thunderking jumbobox van rubro. Stuk of 5 knalde in de tube, tientallen zo'n 2 meter boven de tube! Zag hier veel jeugd rondlopen met deze dingen waar ik toch wel een naar gevoel over had..
Thunderking Jumbobox
Dit heb ik vorig jaar ook gehad. Wat mij opviel is dat de bombette er los in zit en niet is afgedekt met een dekseltje. Als je ze schud hoor je ze in de tube bewegen wat bij hun rode thunderkings niet het geval is. In 2012 heb ik alleen de rode thunderkings van Rubro gehad, en deze bevielen heel goed. Hadden een lekkere harde knal, vele malen harder dan die van de jumbobox.
1 Royal thunder ging niet af.
De Hawaii van Wolff knalde uit elkaar.
Een cake van Royal, ik weet of het het magic tree, of buetifull leaves was knalde uit elkaar.
Van Jawe klapten twee creaming salutes van Royal uit elkaar.
O ja een paar bombettes van de Pyro 5 knalden nogal te laag.
Van me doorlont projecten bleven 4 cruise rockets staan en 1 rocket boom staan.
Kreeg ze die ook niet meer aan.
Ik moet zeggen, dat die cakes die uit elkaar knallen erg waardeloos vind.
We hebben toch die f*cking CE keuring?
Wat ik me zojuist bedacht, als een mat moeilijk aangaat, is het dan een idee om er een wondertol op de gooien of zal dit niet werken???