Wanneer boeken voor Fallas 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zink901

Registered User
Ik en BMW-freaky zijn er in 2007 ook bij, allebei voor de eerste keer! We zitten van 16-20 maart in het IBIS hotel.

Ik heb er zin an:p

BMW-freaky

Registered User
zink901 zei:
Ik en BMW-freaky zijn er in 2007 ook bij, allebei voor de eerste keer! We zitten van 16-20 maart in het IBIS hotel.

Ik heb er zin an:p
Yepsss ]:)

We wilden eigenlijk nog eventjes wachten met boeken, maar op aanraden van vuurwerkfreakz toch maar besloten om het vandaag te doen. En ook in het freaken hotel Ibis Valencia Palacio de Congresos ]:)

Tony

Administrator
Medewerker
Het Ibis begint ook al goed vol te raken. Wordt een gezellige boel daar.
Aan de ene kant 10 kamers met Freaks en aan de andere kant ook zo een 10 kamers vol met Freaks. Dit nodigt wel uit tot een avondje gezamelijk knallen op het grasveld voor de hotels..:w

BMW-freaky

Registered User
Tony zei:
Aan de ene kant 10 kamers met Freaks en aan de andere kant ook zo een 10 kamers vol met Freaks. Dit nodigt wel uit tot een avondje gezamelijk knallen op het grasveld voor de hotels..:w
Vanzelfsprekend.. ]:)

Ik moet zeggen dat ik op dit moment meer uitkijk naar Fallas dan naar Oud en nieuw, en dat ondanks dat het voor mij de eerste keer Fallas wordt.

kruitsnuiver

Registered User
BMW-freaky zei:
Ik moet zeggen dat ik op dit moment meer uitkijk naar Fallas dan naar Oud en nieuw, en dat ondanks dat het voor mij de eerste keer Fallas wordt.

hehe ja wacht maar, als je er eenmaal een keer bent geweest dan is oud en nieuw puur een tussendoortje;), (wel een leuk tussendoortje maarja)

In 2007 gaan er volgens mij egt heel veel mensen heen die er voor het eerst zijn, word druk in de bedding in de avond ook denk ik:9 :p .

naja het duurt nog even maar ik heb er al zin in, en met ons komen er ook 3 mee die er voor het eerst bij zijn (mattenfreak,gerwin en guy), word één groot feest ]:)

Kruitsnuiver...

remio

Registered User
Tony zei:

:+ 1 avondje?? beter vaste prik maken hehe, wel hopen dat ze ons het jaar erop nog wel willen hebben dan haha!!!

elmo

FPM Moderator
Zo de vliegreis en de auto zijn geboekt,over de slaapplaats wordt nog op een bevesteging gewacht.De slaapplaats wordt waarschijnlijk een camping 6 km van valencia vandaan om de kosten wat te drukken.
We vliegen met virgin express 14-03-07-->brussel 08:10----->Valencia 10:25
21-03-07-->Valencia 11:10----->brussel 13:35
Kosten vliegticket 111 euro incl.pp
Huurauto voor die periode 137 euro incl. 0% eigen risico!
Kosten camping (stacaravan) 14-15-->+/- 38 euro per nacht,16 t/m 20-->+/- 55 euro per nacht.De camping is nog niet bevestigt,als dit volgende week nog niet is gaan we maar ff bellen.

See you at Fallas 2007:w :w

Laatst bewerkt:

BMW-freaky

Registered User
Ik en Zink901 zijn nu een beetje aan het kijken voor de vlucht, en voorlopig komen we op 2 mogelijkheden.

Virgin: 130 Euro per persoon, retour en inclusief alle belastingen en toeslagen. Nadeel is dat deze wel vanaf Brussel vliegt, en niet vanaf Amsterdam.

Of met Air Berlin, dat komt neer op 151 per persoon, retour en inclusief alles. Deze vliegt wél vanaf Schiphol, maar wel met een tussenstop ( Al zien wij dat niet zo als een probleem ).

Onze voorkeur gaat dus uit naar Air Berlin, omdat we toch veel liever vanaf Schiphol vliegen, en voor die 20 Euro prijsverschil hoeven we het ook niet te laten. Wat is nu het verstandigste.. Om nu al te boeken voor Air Berlin, of liever toch nog even wachten? Want ik las ook iets over Vueling, dat ook goedkoop vanaf Schiphol vliegt, maar helaas nu nog niet is te boeken. Zal dit tegen die tijd ( een stuk ) goedkoper worden dan die 151 Euro van Air Berlin?

En over Transavia stond ook iets in dit topic, dat zou sinds kort ook op Valencia vliegen, is dat wat? Eventueel nog andere goedkope vliegtuigmaatschappijen die vliegen tussen Schiphol en Valencia?

gerwin

Registered User
veuling is pas 6 maand vantevoren te boeken :( wij weten het ook nog niet maar we gaan waarschijnlijk voor veuling :)

Tony

Administrator
Medewerker
En ook ik wacht op Vueling. Mooie prijs (prijs fighter in Spanje ) en een rechstreekse vlucht.

remio

Registered User
paar maandjes terug deed ik een check voor prijzen. kwam toen op ongeveer 225 euri uit met zn 2en, nu deed ik dat weer en kwam op 360 euri uit..... groot verschil dus, ben benieuwd wat de prijs in november is, kan namelijk maar 5 maanden vooruit boeken.

gr remio

Ollie

Registered User
Hou er rekening mee dat de goedkope prijzen zijn voor de eerste paar stoelen die je kan boeken. Bij virgin betaalde men voor de 1ste 2 stoele: 93 euro per stoel, daarna €103 daarna €113 (uur later) en nu zit hij op €133 . Dus hou er rekening mee dat je er dan echt snel bij bent. Mijn voorkeur gaat uit naar virgin omdat ze perfecte tijden hebben (je kan op de heenreis de mascleta nog meemaken en op de terug reis kun je nog een beetje normaal slapen)

Mantronix

Registered User
Het is ons gelukt een appartement te huren voor 5 personen in een straatje tussen de Calle Cadiz en de Calle Sueca voor een mooi prijsje :). Voor de kenners onder ons; het ligt op kruipafstand van Pyroshopping en El Fallero :p. Deze plek is 10 min lopen naar het stadhuisplein (mascletaplein) en 20 min naar de avondshows. Wij zitten hier met Gerwin, Mattenfreak, Kruitsnuiver en Guy van 15 tot 20 maart. Vlucht moeten wij nog boeken, maar waarschijnlijk zal het Vueling worden. Nu nog geduld hebben………

Mantronix

remio

Registered User
erg goed geregeld hoor. wij konden zo gauw niemand vinden om mee te gaan. joost en marlies hadden net hotel geboekt voor ik ze wou vragen|:(

nu maar met zn alle in hotel ibis. kunnen we met zn alle taxien of meeliften met sont haha!:+

gr remio

The Cigarman

Moderator
Medewerker
The Cigarman en zijn zus wachten ook op Vueling.
Meeting in het vliegtuig?
Was vorig jaar wel gezellig op de heenreis.

Terugreis liepen er een aantal gare freaks rond, in het vliegtuig.
De sigarenboer heeft er wel zin in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan