Wanneer boeken voor Fallas 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

de pyromaniac ©

Registered User
Geheel tegen de verwachting in zullen Snokkie and Miss TomTom ook staan te kijken als Ricardo in 2007 de Nit del Foc gaat wegschieten.

de software voor je TOMTOM ( speciaal voor fallas 2007 )
zal tegen die tyd wel weer te downloaden zijn op de site

veel plezier daar

groetjes de pyromaniac © :w

Tony

Administrator
Medewerker
Yesssssssssss....party over here, aint nothing over thereeeee

Geheel tegen de verwachting in zullen Snokkie and Miss TomTom ook staan te kijken als Ricardo in 2007 de Nit del Foc gaat wegschieten.
Volledig onverwacht en daarom extra gaaf heeft de vrouw dit jaar medewerking op haar werk gekregen en kunnen we toch aanwezig zijn.

Wij zullen de 13e maart vertrekken vanaf Amsterdam met Transavia richting Valencia en de 20e terug via dezelfde weg.
Het hotel dat we hebben geboekt is voor ons vanaf het begin een hotel geweest waar we nog wel eens wilde verblijven..gelukt dus.
Wij zitten in het Holiday Inn Valencia. Voor diegene die vorig jaar aanwezig zijn geweest...het Holiday Inn hotel aan de Paseo de Alameda, achter het Palao de Musica (het NL plein) ;)
Alles op loopafstand en een goed hotel. Nu alleen maar hopen dat we op de hogere verdiepingen terecht komen, dan hebben we op zeker een goed uitzicht.

Welcome to The club...
Leuk dat jullie weer kunnen gaan. Altijd dat gezeik met het werk |:( .
Ik ben benieuwd hoe deze Holiday inn eruit ziet. Ik ga ervanuit dat het de beste is van de 3 die er zijn in Valencia maar dat zullen we met de tijd wel horen :*

tukker1978

Registered User
Wij hebben ook weer geboekt,we zitten met 4 man in het Ibis Hotel Valencia Palacio de Congresos.we vliegen met Vueling vanaf Amsterdam de 15e en gaan de 20e weer terug.
heb er weer zin aan.

groeten Tukker1978.

adgertic

Registered User
Ik wil eigenlijk best wel gaan... Zit alleen een beetje met de kosten.
Die zullen aardig oplopen en ik zit dan ook erg te twijfelen of ik het kan gaan betalen.
Waarschijnlijk ga ik uiteindelijk toch wel.
Nog even een goed hotel zoeken en dan boeken.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ook The Cigarman en zijn zus zijn volgend jaar weer aanwezig.
We vliegen met Transavia.
We vertrekken 14 maart van Schiphol.
En we vliegen 20 maart weer terug.

We zitten in het Valencia Guesthouse.
Appartement bij mensen thuis.

Adres: Senda del Aire 29
46120 Alboraya Valencia

Meer info op www.hostelworld.com

Feuerwerk

Registered User
Iemand een goede recommendatie voor een vier of vijf sterren hotel in downtown valencia, mag wat kosten?

Het liefste aan de rivierbedding als dat mogelijk is

René&Miriam

Registered User
Wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest,en wat dacht je wat?Juist ja;ook besmet met het virus!
We hebben inmiddels de vlucht én het hotel al geboekt voor volgend jaar.We hebben een kamer weten te bemachtigen in Hotel Venecia aan het Plaza de L'Ajuntament.........dichterbij de actie kan volgens mij niet.

Was het maar alvast Maart 2007 (bigg).

Tony

Administrator
Medewerker
Wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest,en wat dacht je wat?Juist ja;ook besmet met het virus!
We hebben inmiddels de vlucht én het hotel al geboekt voor volgend jaar.We hebben een kamer weten te bemachtigen in Hotel Venecia aan het Plaza de L'Ajuntament.........dichterbij de actie kan volgens mij niet.

Inderdaad een zeer mooie plek om het Fallas feest mee te maken. Beter kan inderdaad niet. En als je met zijn 2tje bent is dit vaak makkelijker te regelen en het is ook handig als je wat in de portomonee heb zitten.

Nog maar een paar maanden en dan worden jullie zo goed als van het balkon af geschoten..(win)

OnnovdS

Registered User
Hallo,

Ik ga ook, samen met iemand anders, F. Florisson, niet "lid" van deze vuurwerkclub, maar weet er wel veel van af, bezoekt veel vuurwerken en koopt met Oud en Nieuw zelf een boel vuurwerk.

Heen op 15 maart met Vueling, terug 20 maart (ook Vueling), overnachten in Hotel Vora Fira net buiten de stad.

Ik weet zo gauw niet hoe wij bij die lijst van degenen die meegaan gevoegd moeten worden, aangezien die thread intussen op slot is.

Onno.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Hallo,

Ik ga ook, samen met iemand anders, F. Florisson, niet "lid" van deze vuurwerkclub, maar weet er wel veel van af, bezoekt veel vuurwerken en koopt met Oud en Nieuw zelf een boel vuurwerk.

Heen op 15 maart met Vueling, terug 20 maart (ook Vueling), overnachten in Hotel Vora Fira net buiten de stad.

Ik weet zo gauw niet hoe wij bij die lijst van degenen die meegaan gevoegd moeten worden, aangezien die thread intussen op slot is.

Onno.

Hey Onno ,

een mooie flat heb je uitgekozen.
Ik zet je in ieder geval op de lijst en welcome to the club (win)

Ollie

Registered User
Hallo,

Onno.

Voor het geval je echt ver van het centrum zit kun je hier: carrent voor weinig een auto huren. Vorig jaar 85 voor 5 dagen.

joosti

Registered User
Wanneer boeken voor Fallas 2007 + auto

Ik heb menig freak met eem leuke auto rond zien rijden om een fatsoenlijk plekje te vinden (laugh) en elke keer maar weer zwaaien als ze weer voorbij kwamen (tong) dat is dan wel weer een klein nadeel er van.

Viva las Fallas.....

remio

Registered User
haha en dan horen dat al hun spullen eruit gestolen waren(no) . doe mijn de benen wagen maar, hoort er bij. maar als je niet gunstig zit qua hotel is het wel makkelijker ja...

strijkerpistool

Registered User
Bij ons hadden ze ook in gebroken in de auto. Gelukkig had ik mijn statief en dergelijke allemaal mee genomen. Het enige wat ze toen mee hadden genomen was een jas. En dat parkeren is opzich wel leuk geen enkele auto staat op de handrem! Dus als je helemaal vast zit kun je gewoon de andere auto's naar voren duwen. Vooral als de auto's 2 rijen dik staan en jij staat achter aan.

remio

Registered User
haha dan heb je na fallas niet alleen pijn in de kuiten maar ook in de armen van al dat auto's duwen (bigg)

gr

Chrissie81

Registered User
Wij hebben fietsenhuur in het hotel zitten, dat lijkt me veel idealer dan lopen/autorijden....of worden die ook gejat bij het leven daar??

Ollie

Registered User

Hoop niet dat je via deze sites hebt geboekt:

www.planigo.com
www.europehotelreservation.com

We hebben namelijk op verschillende manier proberen te boeken bij dat hotel maar ze zaten helemaal vol behalve bij deze 2 sites. Na wat zoeken op internet vond ik dat dit oplichter sites zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan