Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lol echte armoe kennen we niet meer,... Tsja, denk toch niet dat die zwervers voor d'r lol doodvriezen als het buiten vriest dat het kraakt. Maargoed. Dat hebben ze dan natuurlijk aan zichzelf te danken, hadden ze maar beter hun best moeten doen om 'goed' te leven.
Reacties als dit; evenals hoe de VVD nu (en de politiek al jaren); reageert zijn even onbegrijpelijk,..
En vergeet niet dat het mensen zijn die het elkaar moeilijk maken. Tijd om voor iedereen dat basisinkomen erdoor te drukken. Dan is die voedselbank ook niet meer nodig. Maargoed, wie is daarvan op de hoogte en is daar voorstander van? Want hadden ze maar harder moeten werken, in plaats van teren op 'onze' zak.
Maargoed, lekker Popstars blijven kijken en in slaap gesust blijven worden als na het nieuws wordt verteld dat het gelukkig een blauwe lucht met zonnetje is in plaats van stortregen,..
Ik ben het met de VVD eens in dit geval, dat geld wat ze nu krijgen aan vuurwerk hadden deze gezinnen beter in de vorm van eten kunnen geven zoals Bloemkool, boerenkool en ga nog maar even door. Vuurwerk is puur luxe terwijl ze van eten meerdere dagen vooruit kunnen.
Ze krijgen geen geld maar een bon waarmee ze gratis een pakketje vuurwerk kunnen ophalen. Dit wordt gratis ter beschikking gesteld door verschillende leveranciers! Er komt geen geld aan te pas.
Ik snap je uitgangspunt wel, maar gun die mensen ook een pleziertje..dat hebben ze nu niet echt als ze in een situatie zitten, dat ze naar de voedselbank moeten.
Wij Nederlanders hebben overal wel wat op te zeiken en gunnen anderen helemaal niks als het niet in ons straatje past.
Leven en laten leven !
Dus het kost de leveranciers geld, wanneer ze die pakketten niet inkopen maar als geld om zetten voor eten zijn ze beter bezig.
.
Dus het kost de leveranciers geld, wanneer ze die pakketten niet inkopen maar als geld om zetten voor eten zijn ze beter bezig.
Ik gun ze zeker het plezier maar nuttig is het niet...
Plezier in het leven is dus niet nuttig?
Waarom koop je dan 9 doorlontboxen?
Het leven bestaat dus volgens jou uit eten en drinken, dan weer lekker slapen.
Zo dus iedere dag weer tot je dood gaat.
Waarom leef je dan ????
Oh wacht ff, dit geldt alleen voor de minder bedeelden.
Wanneer ik geen geld had voor vuurwerk en ik moest naar de voedselbank voor eten had ik graag wat extra eten gehad in plaats van Vuurwerk omdat het net wat belangrijker is dan wat vuurwerk.
Mijn god wat een reacties hier zeg. Maar goed dat niet heel nederland vol zit met deze egoïsten en dat er nog mensen zijn die wel belangeloos zn nek uit durven steken voor de minder bedeelde.
Ik hoop van harte dat jullie binnenkort je eten ook bij de voedselbank mogen gaan halen, al is het maar voor een weekje.