VVD tegen vuurwerk voor voedselbankgezin

hardcore0438

Registered User
Misselijke uitspraak.
Iemand die een jaar lang dag in dag uit bezig is met het verzamelen en contacteren van winkeliers/importeurs om gezinnen die het niet breed hebben een leuke oudejaarsavond te bezorgen, word gewoon de grond in gestampt. Maargoed , Partijen als de VVD zal dat nooit begrijpen (en meerdere met hun ). Vind het sowieso achterlijk om uitspraken te doen zonder dat je iets hebt onderzocht.

Doe ik namelijk nooit :smiling:

AWG

Registered User
Hij(die vvd,er) heeft toch al zijn excuses aangeboden in een mail aan die organiserende knakker??
las het op vwc
komt erop neer:
Dat ie niet zo voorbarig en ondoordacht had moeten reageren en dat het hem spijt, tevens dat ie ''schuldig'' is aan dat aantal donoren niet meer willen doneren dankzij zijn reactie in de media.
en volgend jaar wil ie zelf iets organiseren om het goed te maken.

Die man is erg dom geweest, en heeft daar spijt van en wil het goed maken, laat ie er van leren en laten wij erover ophouden te bashen denk ik dan.

En marc87 als we het erover hebben over ''nuttige'' dingen dan kan ik zo wel 10tallen dingen opnoemen die weliswaar nut (comfort bieden)hebben maar geen essentieele dingen zijn.
Dat iemand gratis vuurwerk regelt voor de mensen die wel willen maar niet meer kunnen is niks mis mee.
laat die mensen plezier hebben, het gevoel van feest hebben, vuurwerk biedt een hart onder de riem, waarmee die mensen wellicht wat positiever het nieuwe jaar in kunnen gaan en even niet in die geestelijke neerwaartse spiraal doordraaien.
Ik heb liever dat ze vuurwerkbon uitdelen dan een bon voor de gall en gall of iets dergelijks(hebben de kinderen namelijk niks aan).(maar dat is mijn mening maar hoor)

Laatst bewerkt:
Bovenaan