Z@P
Registered User
Re: [Herlat-NL] Thunderking
wat bedoel je hier mee?
maar ik vind het gewoon teveel met Belgie te maken
wat bedoel je hier mee?
maar ik vind het gewoon teveel met Belgie te maken
Maar nogmaals het zijn mijn meningen geweest, vervelend of niet. Ik ben echt maar weinig negatief over andere vuurwerk en importeurs maar zoals Original zich ooit in de Nederlandse markt heeft gezet, tuurlijk zullen het echte freaks zijn, dat vond/vindt ik een beetje teveel van het goede geweest.
Ik snap het nog steeds niet hoor.
Wat is dan teveel van het goede geweest. Jongens hebben vorig jaar een collectie geintroduceerd en zijn de markt op gegaan en hebben volgens mijn niet meer dan 5 winkels bediend.
Wat is daar mis mee ? Hoe zou het volgens jou moeten ? Eerst toestemming vragen aan de grotere in Nederland ? Dezelfde prijzen hanteren ?
Zeg jij het maar, ik heb niks verkeerds op gemerkt. Ook niet bij Jorge (XXL-Fireworks) want die doen toch niks anders dit jaar ?
Dat bedoel ik te zeggen met het licht te dicht naar Belgie toe, als er al wordt gezegd dat de voorraad niet op de goede plek ligt. Je zal maar een verkeerde karton met WEL belgisch vuurwerk hebben liggen in je bunker. Dan ben je er ziek van en dat is wat ik bedoel!
Want wat mij heeft gestoord is het feit dat Original zo hebben lopen schreeuwen, wat XXL zeker niet heeft gedaan, dat zij het wel even zouden gaan doen in NL zonder dat er ook nog maar verkooppunten bekend waren.
En argumenten van MOETEN ze het eerst aan de grote vragen die slaan nergens op en ik heb het helemaal niet over prijzen maar over kwaliteit waar JIJ Toon het ook nu altijd zo wil zien. Niet over prijzen lullen maar over vuurwerk en kwaliteiten!
Maar ja ik houd ermee op want maak het in jullie ogen aleen maar erger en ga lekker een goede verkoop in en BELACHELIJK veel geld verdienen zoals jullie dat allemaal denken. En dan tot 1 Januari 2008![]()
Nou moet morgen toch naar rijswijk dus misschien kan ik daar nog mijn allerlaatste guldens van het reeds ver overschreden vuurwerk budget van dit jaar besteden aan nog een aantal TK's![]()
hahaha toch nog dat beetje extra??? :nuts:
wat betreft de tk's ..... zou er niet vanuit gaan ! was er vanmorgen en dacht neem er een paar mee nog, helaas ....... uitverkocht en waarschijnlijk kregen ze ze niet meer binnen![]()
Zoiets leeg in 20 sec, lijkt mij een heerlijk finaleblok :smile1:
Nou moet morgen toch naar rijswijk dus misschien kan ik daar nog mijn allerlaatste guldens van het reeds ver overschreden vuurwerk budget van dit jaar besteden aan nog een aantal TK's![]()
Wel jammer dat Beekje het nu te druk heeft om op deze laatste berichten te reageren.
Ik heb een uur geleden 5 thunderkings opgehaald bij de Rijswijkse vuurwerkhal in de losse verkoop.![]()