Thunderking

Tony

Administrator
Medewerker
Re: [Herlat-NL] Thunderking

Maar nogmaals het zijn mijn meningen geweest, vervelend of niet. Ik ben echt maar weinig negatief over andere vuurwerk en importeurs maar zoals Original zich ooit in de Nederlandse markt heeft gezet, tuurlijk zullen het echte freaks zijn, dat vond/vindt ik een beetje teveel van het goede geweest.

Ik snap het nog steeds niet hoor.
Wat is dan teveel van het goede geweest. Jongens hebben vorig jaar een collectie geintroduceerd en zijn de markt op gegaan en hebben volgens mijn niet meer dan 5 winkels bediend.

Wat is daar mis mee ? Hoe zou het volgens jou moeten ? Eerst toestemming vragen aan de grotere in Nederland ? Dezelfde prijzen hanteren ?

Zeg jij het maar, ik heb niks verkeerds op gemerkt. Ook niet bij Jorge (XXL-Fireworks) want die doen toch niks anders dit jaar ?

terryb

Registered User

Dus omdat het zogenaamd uit "belgie" komt wil je het liever niet verkopen? Ik snap er niets van dat argument.

als ondernemer zijnde wil je toch gewoon zoveel mogelijk omzet draaien. Dan is het toch hardstikke stom om dan maar aan een bepaalde merk(en) vast te gaan klampen?

Als ik een platenzaak zou hebben, ga ik toch ook niet Jantje Smit of Frans Bauer niet verkopen omdat ik het verschrikkelijke muziek vind?

Moet je eens kijken hoeveel bestellingen Jacovuurwerk heeft staan voor de Zink pijlen, dat noem ik nou eens lef hebben, geld in iets stoppen waar je op voorhand niet eens weet of het wel verkoopt of niet, tegelijkertijd heeft ie wel wat nieuws op de markt gezet hier voor de liefhebbers.

Beekje

Registered User

Ik snap het nog steeds niet hoor.
Wat is dan teveel van het goede geweest. Jongens hebben vorig jaar een collectie geintroduceerd en zijn de markt op gegaan en hebben volgens mijn niet meer dan 5 winkels bediend.

Wat is daar mis mee ? Hoe zou het volgens jou moeten ? Eerst toestemming vragen aan de grotere in Nederland ? Dezelfde prijzen hanteren ?

Zeg jij het maar, ik heb niks verkeerds op gemerkt. Ook niet bij Jorge (XXL-Fireworks) want die doen toch niks anders dit jaar ?

Laat maar want mijn meningen zijn toch niet goed in jullie ogen, mede doordat jij gewoon veel in bescherming moet nemen. En er zijn hier genoeg freaks die denken dat ze weten hoe het in elkaar zit maar dat dus niet zo is. Dan zou je zelf eerst maar eens wat investeringen moeten gaan doen en kijken wat een mierenneukers er op je af komen!

Dat bedoel ik te zeggen met het licht te dicht naar Belgie toe, als er al wordt gezegd dat de voorraad niet op de goede plek ligt. Je zal maar een verkeerde karton met WEL belgisch vuurwerk hebben liggen in je bunker. Dan ben je er ziek van en dat is wat ik bedoel!

Want wat mij heeft gestoord is het feit dat Original zo hebben lopen schreeuwen, wat XXL zeker niet heeft gedaan, dat zij het wel even zouden gaan doen in NL zonder dat er ook nog maar verkooppunten bekend waren.

XXL heeft het heel netjes gedaan en heb daar lang over moeten twijfelen om dat te gaan voeren maar ze waren gewoon te laat dit jaar.

En argumenten van MOETEN ze het eerst aan de grote vragen die slaan nergens op en ik heb het helemaal niet over prijzen maar over kwaliteit waar JIJ Toon het ook nu altijd zo wil zien. Niet over prijzen lullen maar over vuurwerk en kwaliteiten!

Maar ja ik houd ermee op want maak het in jullie ogen aleen maar erger en ga lekker een goede verkoop in en BELACHELIJK veel geld verdienen zoals jullie dat allemaal denken. En dan tot 1 Januari 2008:mad:

Maar ik blijf mee kijken want dat is mijn verslaving, VUURWERK!

Tony

Administrator
Medewerker

Dat bedoel ik te zeggen met het licht te dicht naar Belgie toe, als er al wordt gezegd dat de voorraad niet op de goede plek ligt. Je zal maar een verkeerde karton met WEL belgisch vuurwerk hebben liggen in je bunker. Dan ben je er ziek van en dat is wat ik bedoel!

Dit kan niet want het Belse is met het Nederlandse gescheiden omdat in Belgie de 500gram als prof vuurwerk word gezien. Dus het Nederlands vuurwerk staat ook niet in Olen bij de winkel van Original want daar mag het niet gestockeerd worden. Zo een fout zal dus echt niet snel gebeuren.

Want wat mij heeft gestoord is het feit dat Original zo hebben lopen schreeuwen, wat XXL zeker niet heeft gedaan, dat zij het wel even zouden gaan doen in NL zonder dat er ook nog maar verkooppunten bekend waren.

De kans dat ze het waar maken is erg aanwezig dus niks mis mee lijkt me.

En argumenten van MOETEN ze het eerst aan de grote vragen die slaan nergens op en ik heb het helemaal niet over prijzen maar over kwaliteit waar JIJ Toon het ook nu altijd zo wil zien. Niet over prijzen lullen maar over vuurwerk en kwaliteiten!

Weet je wat het mooie hier is. Kwaliteit dus het vuurwerk is top en de prijzen zijn nog beter. Wat wil je nog meer? Kwaliteits vuurwerk waar de meeste prijzen nog onder de 50 euro liggen. En nu mag ik ineens niet meer over geld praten ? Bij de meeste importeurs moet je alleen naar de kwaliteit kijken want als je dan de prijzen ziet wil je geen oud en nieuw meer vieren. Gelukkig is het hier anders.

Maar ja ik houd ermee op want maak het in jullie ogen aleen maar erger en ga lekker een goede verkoop in en BELACHELIJK veel geld verdienen zoals jullie dat allemaal denken. En dan tot 1 Januari 2008:mad:

Je moet niet zo zielig doen. Er worden 10duizenden euro's verdient en daar mag best wat over gezegd worden. Je hoeft je eigen er ook niet voor te schamen want daarom ben je een winkel begonnen en daarom doen de andere dat ook. Maar het is inderdaad een berg geld in 3 dagen!

En Beek even goede vrienden, maar ik denk dat het inderdaad beter is dat je met deze discussie stopt want volgens mijn maak jij je eigen hier alleen maar belachelijk.

Rayb

Registered User

Zo ik heb m'n Thunderkings binnen!

Wel raar gedoe daar bij Zena Haarlem.
Had van te voren besteld, kom je daar nu, kun je even goed nog wachten omdat de artikelen nog bij elkaar gezocht moeten worden!
Sommige klanten werden zelfs teleurgesteld dat bepaalde dingen uitverkocht waren!
Dat is toch geen voorverkoop??!!

Anyway, ik ben blij dat ik alles heb.

USRRobiwan

Registered User

Tja. stond ik om 9 uur 's ochtends in Haarlem. Moesten inderdaad alles nog inpakken. De rede hiervoor is dat ze het rechtstreeks uit de container halen die buiten achter staat (ze hebben daar ook niet echt iets van een bunker geloof ik). Had 4 thunderkings in de berstelling zitten en die was nog onderweg. Was op zich geen probleem, even notitie gemaakt en zou eind van de middag 4 appart geouden worden. Kom ik eind van de middag. Krijg ik er 3 + apolo. :(

Beetje vreemd. Men zou toch verwachten dat Zena zo een gewild product juist in voorraad heeft. Je neemt de bestellingen toch door als men die allemaal binnen heeft op 21 december. En dan laat je daarop gebaseerd toch een container vullen? Elke andere zaak waar je komt staat de bestelling gewoon al klaar. Kwestie van inhoud controleren en meenemen. Het gaat al sinds het begin zo bij Zena. En snap het systeem nog steeds niet.

Rayb

Registered User

Hmz, blij te lezen dat ik niet de enige ben die door dit systeem verrast werd.

Anyway, ik heb m'n thunderkings gelukkig wel allemaal.

shinji

Moderator
Medewerker

Wel jammer dat Beekje het nu te druk heeft om op deze laatste berichten te reageren.

Freddy

Registered User

vandaag bij de Rijswijkse vuurwerkhallen ook 6 stuks Thunderkings afgehaald!! ben er zeer blij mee! hier ga ik een leuk showtje van maken:laugh:

USRRobiwan

Registered User

Nou moet morgen toch naar rijswijk dus misschien kan ik daar nog mijn allerlaatste guldens van het reeds ver overschreden vuurwerk budget van dit jaar besteden aan nog een aantal TK's ;)

richmx3

Registered User

Nou moet morgen toch naar rijswijk dus misschien kan ik daar nog mijn allerlaatste guldens van het reeds ver overschreden vuurwerk budget van dit jaar besteden aan nog een aantal TK's ;)

hahaha toch nog dat beetje extra??? :nuts:
wat betreft de tk's ..... zou er niet vanuit gaan ! was er vanmorgen en dacht neem er een paar mee nog, helaas ....... uitverkocht en waarschijnlijk kregen ze ze niet meer binnen :cry:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member

hahaha toch nog dat beetje extra??? :nuts:
wat betreft de tk's ..... zou er niet vanuit gaan ! was er vanmorgen en dacht neem er een paar mee nog, helaas ....... uitverkocht en waarschijnlijk kregen ze ze niet meer binnen :cry:

Ik heb een uur geleden 5 thunderkings opgehaald bij de Rijswijkse vuurwerkhal in de losse verkoop.:confused:

dolfg

Registered User

Ben ik blij dat ik vanmiddag in de losse verkoop gewoon 4 Thunderkings bij Jaco in Ede heb gekocht.
Ben zo blij als een kind.
Dit kwam ook bij mij uit de extra extra reserve budgetoverschrijdingspot, maar ja.
JE MOET HE!

sean

Banned

Lol volgens mij hebben dat heel veel vuurwerkmensen. Even nog een mooie cake halen die je nog was vergeten kom je er met 5 of 6 weer terug :))
Zit eigelijk ook al over het budget maar als ik langs haarlem kom koop ik denk ik toch nog even snel de Bunker Blaster. Alleen de naam al klinkt goed nu maar hopen dat ie in werkelijkheid ook zo goed is

Beekje

Registered User

Wel jammer dat Beekje het nu te druk heeft om op deze laatste berichten te reageren.

Overal is wel tijd voor. Maar ga hier niet teveel meer over zeggen want dat heb ik al geneog gedaan vogens velen.

Maar als ik het zo lees dan heeft Zena Haarlem geen goed systeem lopen, maar ja zijn ook net bezig:toung:
Niet verbazingwekend maar wel heel vervelend voor de klanten. Ik zit ook vaak genoeg zonder maar kan en ga juist dan niks apart houden voor de klanten om dat probleem te voorkomen. Daar kom je nooit mee uit.

Wat betreft dat ze uit een container zouden ben ik wel heel benieuwd naar want dat zou ABSLOLUUT niet meer mogen. Daar zijn strikte regels voor maar ja het zal bij hun wel gedoogd worden?

richmx3

Registered User

Ik heb een uur geleden 5 thunderkings opgehaald bij de Rijswijkse vuurwerkhal in de losse verkoop.:confused:

dat meen je niet :blink: das vreemd, tege mij werd gezegt hebben we niet meer en krijgen we niet meer :mad:
nou ja, ga der zo toch weer heen, dus dan probeer ik het nog een x :nuts:

Bovenaan