Tony, tijdens de demo van orthen, is er voor de ''geaaide'' finale 4 stuks secret salute uit 1 karton gehaald.
2 stuks hadden nog aardig wat crackling, de andere 2 die hadden weer wat minder goeie crackling.
Vond het al helemaal top dat Marchel van orthen een paar vochtvreters bij de secret salutes had gedaan.
Heel beter was hij er iig niet op geworden.
Budgetknalcakes knalde de secret salute er makkelijk uit, verder de siercakes van royal ook.
Mijn post was meer omdat ik geïrriteerd was aan de posts.
Hij is duidelijk minder geworden, ookal heb je hem niet live gezien, je ziet met een zeer slecht filmpje al dat hij gewoonweg minder is geworden. Duidelijk dat de fire emblem, en 16 shots siercake klein kaliber, de secret salute eruit knalt.
Bedankt voor je filmpje Hutter.
Ik stoor me dus vooral aan die posts, dacht dat ik dat duidelijk had gezegt in men bericht.
En dat ipv te zeggen dat het steeds goed komt, misschien een oplossing vinden.
Welke oplossing dan? Even naar China rijden met de container op je rug en om nieuwe vragen?
En omdat er bij Orthen 2 een betere crackling hadden ga jij er van uit dat er verschillende in 1 doos zitten? Aan zo een opmerking zie ik al dat ik de discussie gewoon kan staken.
Even een vraag voor de mensen die deze de afgelopen jaren in de straat hebben afgestoken.
Tot hoever kwam het Crackling boeket boven de grond...graag een schatting van het aantal meters.
Ik denk dat sommige hier wel weten, waar ik naartoe wil.
What you see is what you get.
Ik beloof het, na wat testen, het komt helemaal goed.
ik blijf zeggen, het komt goed.
afgelopen weken ben ik aanwezig geweest op div lossingen van containers, iemand ooit bij geweest? hoeveel intern vocht er al vrij komt alleen al in een container! ik denk een emmer
Ik zeg net voldoende om nog even lekker bij te komen.
Volgens onze ce en batch test niet, en die moet overeen komen, vandaar dat ik zo zeker ben. (als antwoord op of er niet minder kruit is ingestopt)
Dat kan het niet zijn, Wim zei immers:
Dus vocht moet het probleem zijn...
Misschien een hele domme vraag maar heb inmiddels al 10tallen misschien zelfs 100den berichten gelezen over cakes die minder presteren vanwege vocht. Is het dan niet mogelijk om dat probleem op te lossen? B.v. door een (kleine) aanpassing in de containers, vochtvreters, anders verpakken, vochtafstotend materiaal om het vuurwerk heen of wat dan ook.
Het moet tegenwoordig toch op de 1 of andere manier toch wel mogelijk zijn om vuurwerk te importeren zonder dat er zoveel vocht bij komt?
Ze moeten zorgen dat het gewoon al half November in de bunkers staat![]()
Toch snap ik zijn vraag wel. Er word van alles en nog wat uit China e.o. in containers verscheept. Ik heb bv nog nooit een klamme of natte tv gezien???? Moet toch mogelijk zijn om het droog over te laten komen.