Als hier ook nog eens de korting af gaat:
Altitude/Chase the sun
Mja wordt er niet warm van ,maar de prijs die normaal p.s is nu voor 2 stuks is wel super natuurlijk - korting!
Als hier ook nog eens de korting af gaat:
Altitude/Chase the sun
Na komende week zullen De pannekoek en ik een babbeltje gaan maken bij stienen.
Kunnen degene die mee willen doen met de karton korting even allemaal aangeven hoeveel ze van de volgende cake's willen?
Even ervan uitgaande natuurlijk dat we een dikke korting krijgen.
Gorgeous:
Wodka Bleu:
Thunderstruck:
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:
Outblast:
Delta Devil:
The Pusher:
Skies of Gold:
Als jullie voor de kartonkorting even het overzichtje kunnen quoten en erachter willen zetten hoeveel cake's je wil hebben:
Gorgeous: 2
Wodka Bleu: 2
Thunderstruck:
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:
Outblast:
Delta Devil:
The Pusher: 1 (of 2, afhankelijk van prijs/korting die we kunnen regelen)
Skies of Gold:
Ik ga er even vanuit dat de knalbakken naar behoren presteren anders moeten we tzt een andere knalbak uitzoeken. (heeft hardix niet een omlabeling van de no mercy?)
Stienen heeft al aantrekkelijke prijzen op losse producten. Je hoeft daar niet groot in te kopen om voor een leuke prijs top producten te kunnen krijgen. Maar bovenop de bestaande afprijzingen nogmaals een flinke korting krijgen maakt het wel extra interessant. Ik was sowieso van plan om daar mijn vuurwerk aan te schaffen, dus misschien dat ik mee doe. Ik zit alleen te wachten totdat de gehele site online staat.
na veel wikken en wegen doe ik toch mee. Was moeilijk want ze zijn hier thuis behoorlijk anti-vuurwerk (behalve als je het afsteekt want dan is het prachtig :S)
@ painkiller, check inbox![]()
We willen allemaal meer:hehe!:, morgen weten we waar we staan.
De website had wat problemen er wordt hard aan gewerkt dus hoop toch voor eind november online.
Benieuwd hoe het er bijstaat en ligt![]()
Complimenten voor deze leuke actie. Ikzelf heb ook interesse om deel te nemen, maar mijn budget is beperkt (150,- euro). Kan ik dan toch deelnemen?
Heeft iemand toevallig ook interesse in Marijn vuurwerk voor een gezamelijk order bij Nelis in Landgraaf.