Samen Vuurwerk kopen Midden/Zuid Limburg.

painkiller

Registered User
Na komende week zullen De pannekoek en ik een babbeltje gaan maken bij stienen.
Kunnen degene die mee willen doen met de karton korting even allemaal aangeven hoeveel ze van de volgende cake's willen?
Even ervan uitgaande natuurlijk dat we een dikke korting krijgen.

Gorgeous:
Wodka Bleu:
Thunderstruck:
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:
Outblast:
Delta Devil:
The Pusher:
Skies of Gold:

bridge

Bronzen Member
bij aankoop boven 2000 krijg je bij Cees vd Horst te Breda 40 % korting (dus 1200 netto) Bij aankoop boven 1000 is het percentage 35 %. Collecties: onder meer Bonfire en Dynasty, dus de top 2 van Ned zit er soweiso bij.

Tha_T

Registered User
Na komende week zullen De pannekoek en ik een babbeltje gaan maken bij stienen.
Kunnen degene die mee willen doen met de karton korting even allemaal aangeven hoeveel ze van de volgende cake's willen?
Even ervan uitgaande natuurlijk dat we een dikke korting krijgen.

Gorgeous:
Wodka Bleu:
Thunderstruck:
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:
Outblast:
Delta Devil:
The Pusher:
Skies of Gold:

Als jullie voor de kartonkorting even het overzichtje kunnen quoten en erachter willen zetten hoeveel cake's je wil hebben:

Gorgeous: 2
Wodka Bleu: 2
Thunderstruck:
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:
Outblast:
Delta Devil:
The Pusher: 1 (of 2, afhankelijk van prijs/korting die we kunnen regelen)
Skies of Gold:

Ik ga er even vanuit dat de knalbakken naar behoren presteren anders moeten we tzt een andere knalbak uitzoeken. (heeft hardix niet een omlabeling van de no mercy?)

Wederom done :p

Pancake77

Registered User
Oproep: Wil iedereen die aan deze actie wil meedoen zijn wensen kenbaar maken via PM aan Painkiller!!

Dit omdat we uiterlijk woensdag 23 november met een totaal bedrag op de proppen dienen te komen.
Het is duidelijk dat nog niet de gehele collectie online staat, maar dan kan het alleen maar meer worden natuurlijk!!

Zo is er iig een basis waarvan we uit kunnen gaan.

Alvast bedankt!! Freaks :tounge:

painkiller

Registered User
Ja laat even weten of je nog mee wilt doen aan de samenkoop actie en wat je ongeveer wilt uitgeven bij Stienen. Ook na het gesprek kan je nog meen=bestellen maar dan hebben we volgende week wel wat om over te praten.

Het streven is een zo hoog mogelijke korting te bespreken zodat ieder zelf kan beslissen wat hij besteld.

maartenvincent

Registered User
Goed ik zal voor de 23ste wat laten weten.
Ik zou graag willen weten hoe het gedaan wordt met bestellen. Ik heb namelijk geen internet bankieren o.i.d. Gaan we we dan met zijn allen een datum afspreken om te gaan bestellen?

painkiller

Registered User
Alles zal na de 23e duidelijk zijn.
Ik wil afspreken dat we voor een bepaalde datum de bestelling door moeten geven maar daarna nog wel voor dezelfde korting dingen kunnen bijbestellen.
Als je geen internet bankieren hebt maar alleen zwart geld kunnen we onderling wel wat regelen :hehe!:

painkiller

Registered User
Heb nog van niemand iets vernomen behalve van Pannekoek.
Laat voor de 23e even weten wat je ongeveer wilt besteden bij een royale korting.

Pancake77

Registered User
Misschien moet je de topictitel aanpassen in : Samen vuurwerk kopen in Limburg met minimaal X% korting!!

Zal mensen meer aanspreken en wakker houden

3307

Registered User
Stienen heeft al aantrekkelijke prijzen op losse producten. Je hoeft daar niet groot in te kopen om voor een leuke prijs top producten te kunnen krijgen. Maar bovenop de bestaande afprijzingen nogmaals een flinke korting krijgen maakt het wel extra interessant. Ik was sowieso van plan om daar mijn vuurwerk aan te schaffen, dus misschien dat ik mee doe. Ik zit alleen te wachten totdat de gehele site online staat.

Pancake77

Registered User
Stienen heeft al aantrekkelijke prijzen op losse producten. Je hoeft daar niet groot in te kopen om voor een leuke prijs top producten te kunnen krijgen. Maar bovenop de bestaande afprijzingen nogmaals een flinke korting krijgen maakt het wel extra interessant. Ik was sowieso van plan om daar mijn vuurwerk aan te schaffen, dus misschien dat ik mee doe. Ik zit alleen te wachten totdat de gehele site online staat.

Top! zou fijn zijn als je mee zou doen, dit kan heel aantrekkelijk worden!

Woensdag de 23ste gaan Painkiller en ik om tafel met Ron, daarna weten we meer.
Indien je je serieus wil aansluiten laat Painkiller dat via PM even weten en hoeveel je denkt te willen besteden, zo kunnen we dat woensdag meenemen.

Op na woensdag, Limbabwe Unite :hehe!:

maartenvincent

Registered User
na veel wikken en wegen doe ik toch mee. Was moeilijk want ze zijn hier thuis behoorlijk anti-vuurwerk (behalve als je het afsteekt want dan is het prachtig :S)

@ painkiller, check inbox :)

maartenvincent

Registered User
Ik wil zeker meedoen met een paar van die karton dingen, 300 euro na kortingen. Ik wil echter meer, 500 na (40%) korting, maar dat wordt nog ff dicussie XD. Veel succes morgen, ik zou graag mee gaan maar ben opgeroepen om te werken. De etalage zag er vandaag al klaar uit, vitrines zullen ook wel vol liggen :). Hopelijk komt die site er snel op.

Pancake77

Registered User
We willen allemaal meer:hehe!:, morgen weten we waar we staan.

De website had wat problemen er wordt hard aan gewerkt dus hoop toch voor eind november online.
Benieuwd hoe het er bijstaat en ligt :)

gloaguen

Registered User
Complimenten voor deze leuke actie. Ikzelf heb ook interesse om deel te nemen, maar mijn budget is beperkt (150,- euro). Kan ik dan toch deelnemen?

Heeft iemand toevallig ook interesse in Marijn vuurwerk voor een gezamelijk order bij Nelis in Landgraaf.

painkiller

Registered User
na veel wikken en wegen doe ik toch mee. Was moeilijk want ze zijn hier thuis behoorlijk anti-vuurwerk (behalve als je het afsteekt want dan is het prachtig :S)

@ painkiller, check inbox :)

Top! Werk kunnen vinden? Dat is natuurlijk nog beter nieuws dan dat je mee doet.

We willen allemaal meer:hehe!:, morgen weten we waar we staan.

De website had wat problemen er wordt hard aan gewerkt dus hoop toch voor eind november online.
Benieuwd hoe het er bijstaat en ligt :)

Site maakt me niet zo veel uit als ik de bestellijst maar krijg!!!
Complimenten voor deze leuke actie. Ikzelf heb ook interesse om deel te nemen, maar mijn budget is beperkt (150,- euro). Kan ik dan toch deelnemen?

Heeft iemand toevallig ook interesse in Marijn vuurwerk voor een gezamelijk order bij Nelis in Landgraaf.

Hoe meer zielen hoe meer... euhm.. Korting! :hehe!:
Nelis zou je misschien zelf even kunnen mailen. Je krijgt daar zowiezo al een leuke korting.

Bovenaan