Samen Vuurwerk kopen Midden/Zuid Limburg.

painkiller

Registered User
Bestel die knalbakken jongens anders gaat het feest niet door ;)
Maar alle netto artikelen zijn erg interessant. Denk aan meer dan 40%!

painkiller

Registered User
Waarschijnlijk is dit niet het juiste forum, maar geheid dat iemand mij kan helpen :) Ik heb netto 150,- euro te besteden. Ik ga meedoen aan de Stienen actie. Wie kan mij advies geven, zodat ik toch een leuk aantal cakes heb.

Fantasy (Oriental Collection)
Midnight delight (Oriental Collection)
Miracle (Oriental Collection)
All Paradise (Black Smit)
Delta Devil (Brilliant)
Light Year (Thor Collection)
Treasure island (Oriental Collection)
Wodka blue (Oriental Collection)
The Pusher (Profi Vuurwerk)

maartenvincent

Registered User
Hoeveel kartonnen van die producten komen er eigenlijk, want je raad die dingen aan iedereen aan, volgens mij moeten en van sommige al 3 kartonnen komen :p.

painkiller

Registered User
Nee hoor.
Alleen van de china thunder's moeten er een bepaald aantal verkocht worden. De rest maakt niks uit en kan gewoon los besteld worden.

maartenvincent

Registered User
Dan koop je toch een karton :p. Ik denk niet dat hij er bij mij komt, of het moet tijdens de verkoopdagen zijn en ze zijn er nog en ik heb een gekke bui.

painkiller

Registered User
Nog mensen die graag de Splitting comets van Bon in hun collectie willen?
Ik mis nog wat felle kleurtjes..

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
2016_bonfireworks_oriental_collection_splitting_comets_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Splitting comets[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]BonFireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Oriental Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]2016[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 30,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]500 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]49[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Red crossettes, green crossettes, yellow crossettes, silver crossettes.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 7/11/2011[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]
[tr]

:smiling:

8 in een karton. Ik wil er graag 2[/tr]

Bovenaan