Samen Vuurwerk kopen Midden/Zuid Limburg.

Tony

Administrator
Medewerker
Demo is wanneer? mot deze hebben als ze niet opeens uit poefjes en pafjes bestaan iig

Hetzelfde geldt voor mij. Als de knallen zo zijn als op de Hardix Demo dan begin ik naakt over straat te rennen van 28 december t/m 30 december. De demo's moet je zelf even in de kalender bekijken om te zien wie wat schiet.

Pancake77

Registered User
Hetzelfde geldt voor mij. Als de knallen zo zijn als op de Hardix Demo dan begin ik naakt over straat te rennen van 28 december t/m 30 december. De demo's moet je zelf even in de kalender bekijken om te zien wie wat schiet.

dat naakt kun je achterwege laten, je hebt overigens een dag voorsprong op ons :O wat ben jij meer dan ons :hehe!:

painkiller

Registered User

Dat word een bijzondere FPM dvd dan als ze goed knallen!

Als jullie voor de kartonkorting even het overzichtje kunnen quoten en erachter willen zetten hoeveel cake's je wil hebben:

Gorgeous:
Wodka Bleu:
Thunderstruck:
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:
Outblast:
Delta Devil:
The Pusher:
Skies of Gold:

Ik ga er even vanuit dat de knalbakken naar behoren presteren anders moeten we tzt een andere knalbak uitzoeken. (heeft hardix niet een omlabeling van de no mercy?)

Pancake77

Registered User
Gorgeous: 2
Wodka Bleu: 2
Thunderstruck: 4
Aftershock Thunder: 0
Dutch Thunder: 0
Outblast: 0
Delta Devil: 1 ( 2 x bij 50%)
The Pusher: 2
Skies of Gold: 2

Ik ga er even vanuit dat de knalbakken naar behoren presteren anders moeten we tzt een andere knalbak uitzoeken. (heeft hardix niet een omlabeling van de no mercy?)

done

maartendd

Registered User
Hoe loopt het werk met de korting.
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een shop in mijn omgeving.
Maar zou eventueel best met jullie willen meedoen als dat zou helpen.

maartendd

Registered User
Dit valt nog best tegen.
Je hebt steenbergen die is weg gevallen.

Nu is het zoeken naar winkels die een leuk assortiment hebben en opstaan voor korting.
Heb zelf op dit forum, nog maar weinig shops gezien die hier uit zichzelf voor open staan.

Het blijft even zoeken, maar mochten jullie al een goede deal hebben dan wil ik hier best aan mee doen.
Ik heb al een lijstje staan op mijn account, (concept) moet alleen nog kijken of de shop waar jullie de deal mee hebben ook deze producten heeft anders moet ik even kijken wat ik kan veranderen.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/27538

painkiller

Registered User
Helaas heeft Stienen geen Wolf, Marijn en (voorlopig) zena.
Ik heb al wel contact gehad met Zena dus mocht het animo groter worden kunnen we daar ook een bestelling plaatsen.
Mocht je mee willen doen ga ik kijken of ik een persoonlijk gesprek aan kan gaan met beide partijen. Het word dan zo'n grote order dat het eigenlijk niet meer samen te bestellen is ivm afhalen ed.

Pancake77

Registered User
Helaas heeft Stienen geen Wolf, Marijn en (voorlopig) zena.
Ik heb al wel contact gehad met Zena dus mocht het animo groter worden kunnen we daar ook een bestelling plaatsen.
Mocht je mee willen doen ga ik kijken of ik een persoonlijk gesprek aan kan gaan met beide partijen. Het word dan zo'n grote order dat het eigenlijk niet meer samen te bestellen is ivm afhalen ed.

Ja ieder kan op zich zijn eigen bestelling ophalen, we moeten alleen afspreken voor het verdelen van de kartonnen, maar ook hier gaan we vast uitkomen!

painkiller

Registered User
Klopt, maar om zo'n dingen constant over de mail te moeten afspreken schiet niet op.
Ik wil ook een persoonlijk gesprek zodat ze van Stienen weten dat we er wel serieus mee bezig zijn en dan vaak ook meer voor elkaar krijgt.

Tha_T

Registered User
Als jullie voor de kartonkorting even het overzichtje kunnen quoten en erachter willen zetten hoeveel cake's je wil hebben:

Gorgeous: 2
Wodka Bleu: 2
Thunderstruck:
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:
Outblast:
Delta Devil:
The Pusher: 1 (of 2, afhankelijk van prijs/korting die we kunnen regelen)
Skies of Gold:

Done :p

painkiller

Registered User
Ik heb even snel zitten rekenen met een gemiddeld kortingspercentage van 40% en dan zou de totale bestelling nu al op ongeveer 2250,= uitkomen!!!
Ik heb via pm ook nog aanvragen gekregen namelijk.
De mail voor het gesprek met Stienen is ook de deur uit dus hoop snel meer te kunnen vertellen over de kartonkorting en de percentages.

kaboom05

Registered User
Ik heb even snel zitten rekenen met een gemiddeld kortingspercentage van 40% en dan zou de totale bestelling nu al op ongeveer 2250,= uitkomen!!!
Ik heb via pm ook nog aanvragen gekregen namelijk.
De mail voor het gesprek met Stienen is ook de deur uit dus hoop snel meer te kunnen vertellen over de kartonkorting en de percentages.

Pff geweldig bedrag nu al !!

Hieronder het lijstje van de producten waarin ik in wil meedelen

Gorgeous: 1
Wodka Bleu:1
Thunderstruck:3
Aftershock Thunder:
Dutch Thunder:4
Outblast:2
Delta Devil:1
The Pusher:1
Skies of Gold:1

Painkiller zou je misschien bij Stienen willen informeren of het mogelijk is om nog cakes bij te bestellen die niet in de collectie zijn opgenomen ik denk hierbij aan de earcatcher, crackling meteors en de city lights.Denk dat dat toch zeer interessante producten zijn waar nog meer mensen interesse in hebben eventueel dan in kartonvorm.

Zou het eigenlijk ook wel leuk vinden mits daar interesse voor is om de bestelling gezamenlijk op te halen en een praatje met elkaar te maken altijd leuk

maartenvincent

Registered User
Ik zie Zena al weer op de site staan.
http://www.stienenfireworks.nl/shop/index.php?route=product/category&path=68
Zijn nog best veel producten. Ik had mijn lijst eigenlijk al af dus ik denk niet dat ik er veel van ga nemen (alleen de mega shock box, en misschien de lightyear pijlen). Nu nog even geld ervoor vinden ;).

EDIT:
Samen ophalen is altijd leuk, bijvoorbeeld de 29e vroeg.
Ik hoop trouwens na korting op ongeveer 500 euro uit te komen. Maar zeg niet tegen Ron (Stienen) welk bedrag je na korting over wilt houden! Noem het bedrag voor de korting natuurlijk, anders biedt hij een lage korting, heeft hij toch zijn geld en is hij minder vw kwijt :tounge:.
Maar nogmaals, ik weet nog niet of ik ga bestellen, binnenkort weet ik meer.

Laatst bewerkt:
Bovenaan