Richardus' verlanglijstje

Richardus

Registered User
Yep, heb De Weijs wat van de restanten Marijn en Cafferata afgeholpen; hebben ze weer wat meer ruimte in de bunker voor Rubro :) Trouwens nog 2010 versies van Vette Marja en Vetjes! Me happy!! :happy:

Haha, nee sorry, ik beschreef het niet helemaal goed, maar het ophalen van het vuurwerk versta ik onder werk. Ik ga morgenvroeg heen, daarna naar de stad.
hahaha ok, op die fiets; leuk werk heb je!! :hehe!:

Richardus

Registered User
Nog beetje bijgescoord:

1z4zok8.jpg

Mines zijn Gold King Crackling Wave (of in welke volgorde die woorden horen...)

DSey

Registered User
Lekkere collectie hoor. Van die Cafferata cakes (Explosion/Red Dragon) zul je geen spijt krijgen. Ik had vorige jaar alle Heavy Reports, Top Levels en Fear Thunders en het zijn prachtdingen. Met name de Top Level en Fear Thunder. TL 1 die jij hebt staan vond ik zelf een van de mooiste. Geloof dat die erg veel lijkt op de huidige Rubro Killer Instinct. De TLs knalden de Super 19 van Wolff er in mijn beleving uit, zowel qua knal als qua siereffect.

Richardus

Registered User
Gaaf, dank je, nou verheug ik me er nóg meer op. Jammer dat ze pas volgend jaar aan de beurt zijn :tounge:

M'n laatste bestelling vanmiddag nog even opgehaald:

10dz2ow.jpg

Nou is het compleet en het kamertje vol :)

Richardus

Registered User
expres niet afgestoken en ingepakt voor volgend jaar, dus groot deel collectie 2013-2014:

Wakkere Dodo
Vraatzucht
Tweelingen
Brulaapje
X 78
X53
X60
X30
Heavy Report I
Heavy Report III
Top Level I
Fear Thunder II
In Shock
Uran
10 Line 7
China Red Thunder 25sh.
Cafferata Mines Gold/Silver Tail
Thunder Tail
Amazing Screamers

Nu in de planning om nog bij te scoren:

* kleurbak (nu Sun And Planets op de lijst)
* ragbak (nu Dominator 2.0 op de lijst)
* doorlontragbak (nu 4 Seasons/Gold Crystal op de lijst)
* finaleknalbak (nu Thunder Flower op de lijst)

:lub:

PyroGuy

Registered User
Dit is wel even wat anders dan vórige jaarwisseling zeg. Mooie collectie Richard :smiling: Kritisch geselecteerd bij het grote spul en veel kleine probeerseltjes!

Richardus

Registered User
Dank je! Maar bij deze selectie ben ik niet heel selectief geweest; meer wat er nog op voorraad was bij De Weijs en me leuk leek om eens voordelig te scoren (voor het weg is). Bv. bij die Red Dragon cakes was het afwachten welke versies het zouden worden. Normaal ben ik daar selectiever in maar nu was het al mooi die eens goedkoop in handen te krijgen :) toch allemaal topkwaliteit.

Richardus

Registered User
^grote jaren waren dat. Dit jaar stuk minder:

18u Salute Cake 2 met 2x Crackling Sky

00u:
Return o/t Phoenix
Air Damage (+ Red Blink)
Exclusive Pyro Show
Silver Conic (of Bardabarunga als ik m'n oververmoeide benen nog richting De Weijs krijg)
Blow Out
Wings Of Darkness
X Crackling Fountain
Transbomber
(mss Be-roertjes; De Weijs/geld-verhaal)

That's it. Naast een meterpakketje en wat geknal. Paar fonteinen van Wolff/Caff niet kunnen krijgen. Zou bij De Weijs en Giezen nog wat willen halen maar ben kapot door slaaptekort, dus zie wel of ik er op de fiets heen kom. Lukt zo ook wel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan