Richardus' verlanglijstje

Richardus

Registered User
wat ik heb ontdekt
* dat fonteinen prachtig blijven... moet weer een lading van in de vooravond!
* dat bij cakes toch echt geldt; groter (en duurder) is mooier! Misschien volgend jaar een paar 500grammers en that's it?

nu al wenslijstje 2011
* Tweelingen
* Vetjes
* Vraatzucht
(* mss Luiheid/Gierig, nog even kijken)
* Best of 7 Rows (scoorde goed op demo)
* Mega Boost (of No Mercy/Sound Barrier)

mss in de herhaling
* Jaloers
* Coupe d'Etat
* The Fan
* Black Out/Dominator
* Vette Marja (sowieso)
* Hollands Glorie
en weer zo'n vette kilovulkaan :)

O, en grote kans dat Killing Arrow er weer bij komen...

O, en ik ben 't kleine spul zat: die prut NL rotjes, de kleine fluitpijltjes enzo. Ik grijp toch naar BE knallers, grotere fluitpijlen (niet veel) en ook de grondbloemen met knal blijven erbij (ook al waren er aardig wat weigeraars)

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
Nou, ik vind 't zo wel mooi. Wat er mist is de Brocade Waterfall van Showtime/Cafferata à €50. Stiekem heb ik op de lijst niet 2x Dutch Thunder en Freak gezet, die ik in de losse verkoop er nog bij haal, zodat het voor mezelf lijkt of ik mooi rond de €200 blijf. Hopen btw dat Steengoed bij mij op de hoek verkocht wordt. Lekker vuurwerk om de hoek halen, makkelijk.

Schietvolgorde:
Dutch Thunder
Viper
CNC
Sagittarius (of Crackhead, net wat ik kan krijgen)
Mega Blitz
Brocade Waterfall
Straatbaas
Thunderstruck

andere Dutch Thunder is voor 10u 's ochtends, Freak voor in de vooravond. En uiteraard komen er nog wat fonteintjes bij voor in de vooravond ;) en een paar fluitpijltjes en single shots enzo.

magnolia

Registered User
klein maar fijn lijstje :smiling:
en als je ff terug kijkt naar wat het was , dan heb je aardig lopen schrappen

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
en daar veranderde het lijstje weer...China Red is opeens in beeld... Zucht, zo blijft het puzzelen en het budget onder spanning staan :p Ach, nog 3-4 weken voor 't loon binnen is en alle webshops open zijn :)

Laatst bewerkt:

magnolia

Registered User
en daar veranderde het lijstje weer...China Red is opeens in beeld... Zucht, zo blijft het puzzelen en het budget onder spanning staan :p Ach, nog 3-4 weken voor 't loon binnen is en alle webshops open zijn :)

tja het is ook lastig .
soms moet je er ff afstand van doen dat kan nog wel eens helpen .
je zult dan zien dat je dan een heel ander lijstje krijgt dan die daar voor .

Richardus

Registered User
102o4sg.jpg

zooi van voorgaande jaren:

6se838.jpg

That's it dit jaar, beetje lullig knallen, een meterpakketje verspreid over de avonden, en een Thunderstruck om 12u, volgend jaar zie ik wel weer. Eerst achterstanden aflossen voor ik veel geld uitgeef.

Koetje

Registered User
Ik snap niet zo goed waarom je met zo´n beperkt budget dan alsnog alleen maar kleine prut koopt terwijl je nog een doos vol had van andere jaren. Haal dan een paar leuke budgetcakes.

PyroGuy

Registered User
Tja ieder zijn ding Koetje.
Als je je maar vermaakt Richardus. Er is meer dan alleen vuurwerk en het is inderdaad verstandig om eerst dingen af te lossen als dit nodig is. Fijne jaarwisseling gewenst alvast!

Richardus

Registered User
Ik snap niet zo goed waarom je met zo´n beperkt budget dan alsnog alleen maar kleine prut koopt terwijl je nog een doos vol had van andere jaren. Haal dan een paar leuke budgetcakes.
Dat is de vuurwerkfreak die alles toch nog wil testen, koetje :tounge: en één knalcake om de geesten om 00u te verjagen, eigenlijk was daarmee m'n budget al op maar ja, je moet voor min. €25 bestellen hè :hehe!: Budgetcakes vind ik niet zoveel soeps, en dan ben je met geld ook al heel snel heel veel verder dan je wilde en van plan was ;) en zeg nou zelf: is de Thunderstruck geen budgetknalcake?! :smiling:
Meterpakketje zal ik eeuwig en altijd hebben, ook al zou ik verder helemaal niks kopen; dat is er al bij sinds ik kind ben en het daar allemaal mee begon (wel totaal andere en betere versie, magoe).

Fijne jaarwisseling, Koetje, Pyroguy en de rest die dit leest! :happy:

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
Mwah, ziet er heel best uit zo, zolang ik nog niet weet of er hier Rubro en/of Royal verkocht gaat worden (dan wordt 't lastig). Misschien nog dat kogelbakkie van Wolff, 'Allure', d'r bij om de leegte van het finaleknaldoosje van Schuurmans wat op te leuken. Misschien GBV rolletje aan 't begin... :p

Richardus

Registered User
Hij is zeker veelbelovend, als ik de reacties hoor. Krijg hier geen kans 'm vantevoren live te zien dus wacht nog even de demoervaringen af. Als die net zo zijn, zal ik het niet kunnen laten 'm een kans te geven :D

Richardus

Registered User
Alles weer op de schop, nou er Rubro en Royal in de buurt verkocht worden, én Vuurwerkvisie/Zena. Ik zou zo duizenden euros kunnen uitgeven maar men moet kiezen. Neig er sterk naar weinig maar dure, kwalitatieve topproducten te nemen, zoals het lijstje nu laat zien. Event Cake no. 5 vind ik nog wel een twijfelgeval...zó bijzonder vind ik de effecten an sich niet, maar boeketgrootte en duur zijn top en de recensies zijn lovend. Daarbij zou ik nog best wel Scorpion 2 willen, en, en, en... naast het kleine spul dat er altijd bij komt... Gelukkig dat er wat korting afgaat (alleen al Immortal Gold) dus blijf toch redelijk in de buurt van max. budget van €400... Gelukkig heb ik nog een maand ofzo om te beslissen :)

edit; grote kans (nu al denkend) dat Event no 5 verdwijnt maar er één cake a 40eu en 2 a 20e. voor in de plaats komen, nóg meer lol!

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
hmm, ik dénk dat ik er wel uit ben... Even verdeeld naar dagdelen/schietmomenten:

Ochtend 10u
Screaming Salute

Middagbinnenkomer
100k. rol, waarschijnlijk van Rubro

Namiddag
Kwaaie Knaller
X46
Blink Fan
Dahlia Bomb
Delicious Thunder (slome)
Kids Playground, als ik het nog kan vinden

Vooravond
4/6x 100sh. Romeinse kaars
4/6x 70/90cm. sterretjes
2x Sunset
1x 2 zakje Paddo's
Romeins Kwartet
Thunder Tail
Showtime silver tail 2" mine
Fuego
Color Fountain
Kleurentoppertje
grote vulkaan; Silver Storm van Broekhoff of Ice Fire van Schuurmans
Kippenvel
Vette Marja
Angry Birds
Gold Mary
Super Shock (Schuurmans)
Big Shot

Nacht, op schietvolgorde
Sky Screamers
Secret Salute
(Mega Mini, als 'ie hier verkocht wordt)
Magic Moments
Swirling Daisy
Vetjes
Event Cake no. 3
Silver Willow
Phantom/Countdown
Event Cake no.5
Immortal Gold
Event Grande Finale
Delicious Thunder finale edition
6x Secret Salvo (w-shape)

Kleine zooi voor de hele dag
Power Rockets
3x Asian Thunder Rockets
3x Fatal Screamers
1 of 2x Sun Warrior Rockets (afh. van prijs)
1x Uitfluiters? (om aan gratis vuurwerk te komen )
2x Sick6 rockets
5x (of meer of minder) Sick6 shocks
3x Royal Smoke
2x Black Cobra
1x Stoere Knaller
1/2 x Binkies
1x Screaming Bullets
1x Multi Thunder King
1x Royal Thunder
1x Super Astro's
1x Spanish Bomb (Rubro)
1x Spanish Cracker (Caff.)
1x Silver Spanish Cracker (GBV)
1x Reaper (Broekhoff)
2x Screaming Eagles
Cash Express ass. (en/of goedkoop meterpakketje)
1x Whistling Four (GBV)
zooi knalgrondbloemen
overige rotjes van eerdere jaren
overige babyknalpijltjes
Misschien nog wat Rubro Pyromania dingetjes
wat harder knalwerk ;)

lange lijst, maar 't is zo weer weg

M'n familie incl. beginnend stokend neefje zullen hun ogen uitkijken :happy:

btw; niet in database aangemaakt omdat ik niet wil weten hoeveel het kost :hehe!: alleen al de 00u show begroot me al de tenen uit :sad: ook al zal ik wat korting krijgen :embarrased:

Richardus

Registered User
Twijfel nog over:

finale: 6x Secret Salvo in w-shape of 1 Secret Salute opvoeren, of dat én 2x3 (of2?) Secret Salvo in v

The Beast na Vetjes?

Midnight Mania na Magic Moments?

Richardus

Registered User
Tijdje hier niet gepost maar nu maar even de oogst laten zien?

Muur met Royal/Rubro/Vuurwerkvisie en wat andere ongein (In Shock, Sky Screamers, Phantom) en dat is Immortal Gold in z'n onbeletterde binnendoos daar onderaan :)

10fyw3s.jpg

Muur met Marijn/Cafferata/China Red en nog wat, waarvan 2derde ongeveer voor volgend jaar is

25s7rrq.jpg

Muur met het kleine(re) spul, waar ik voor een jaar of 2-3 wel genoeg aan heb denk ik :p

2qipbnt.jpg

Vragen, opmerkingen? Komt u maar! :)

Girandola

Registered User
Ziet er goed uit Richard, jij gaat je buurt wel weer blij maken dit jaar, was het nog leuk in Hoogkerk? Ik ga morgen aan het werk.

Richardus

Registered User
Hey, ga je daar meehelpen? Is dat toch nog gelukt? Wat tof zeg! Zie ik je waarschijnlijk nog wel, want ga eind van de middag er nog even kijken (niks bijkopen) en even kopje koffie snaaien enzo :p Was er vandaag ook toppiegezellig, geweldig geholpen met sjouwen enzo; toffe lui, topverkooppunt!

Girandola

Registered User
Haha, nee sorry, ik beschreef het niet helemaal goed, maar het ophalen van het vuurwerk versta ik onder werk. Ik ga morgenvroeg heen, daarna naar de stad.

Bovenaan