WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Tony

Administrator
Medewerker
Re: Film BIG BOX

In de webshop is het filmpje geplaatst van de BIG BOX, in de productie van de box is er ook nog extra falling leafs effect toegevoegd.
De box komt pas in dec aan en dus zal het moeilijk worden om hier nog een filmpje te maken.
We hebben zelf de box in China zien presteren en het zijn echt 6 mooie cakes. We proberen met HAOKAN altijd mooie prijzen te maken (aangezien deze toch wel kostbaar is) maar we vonden deze box echt de moeite waard om in onze collectie op te nemen.
Bekijk in de shop het filmpje.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Directe Link: http://www.haokanvuurwerkshop.nl/pijnacker/cakeboxen/266-big-box.html?search_query=Big+Box&results=1

Ray.Ray

Registered User
ok valt dat effe tegen heb ik Wishdom of confusions besteld + andere maar net nieuwe filmpje bekeken begint hij gewoon met hele andere cakes ?
( Effecten ) Ik vind dit echt heel jammer als ik dit wist had ik hem nooit besteld. Sky explosion heb ik ook besteld ziet er ook anders uit nu het verschil eerst waaier vorm naar mijn idee nu I shape. :crying:

Vind die effecten dus niet mooi das mijn mening. jammer hopelijk is de rest niet teveel verandert.

Laatst bewerkt:

Ray.Ray

Registered User
Misschien iets te vroeg met mijn reactie, kan zijn dat ze in andere volgorde zijn verbonden / geschoten worden .
Tis altijd wat die china filmpjes zijn toch altijd beter in mijn ogen.

zal ze naast elkaar zetten en uploaden als daar behoefte naar is.

Jo-Haokan

Registered User
Sky Explosion

De Sky Explosion is hier in Nederland nogmaals gekeurd bij de NFI en hij produceert precies het maximale toelaatbare geluid van 120 decibel.
Dus wil je echt een harde all at once knalcake dan is dit je keuze.
Nu t/m 30 nov. voor € 12,70

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Slomo

Banned
Nette en eerlijke prijzen! Durf alleen vanwege vorig jaar niet bij jullie te bestellen maar als dat gefixt is denk ik dat een ieder hier waar voor zijn geld krijgt.

Jo-Haokan

Registered User
Je bedoelt misschien dat het vorig jaar door de drukte nogal chaotisch was. Daar hebben we ook van geleerd en dit jaar hebben we een beter systeem in de bunkers, nieuwe webshop zodat de orders bij elkaar gevoegd worden en dus overzichtelijker en we hebben extra ruimte die we open kunnen doen als het dreigt te druk te worden. Daarnaast hebben het complete transport naar de winkels in eigen handen omdat we in samenwerking met een transportfirma onze artikelen zelf ophalen in de grote bunker in Duitsland. Verder zijn er geen transporten meer van andere importeurs.
We heben er zin in en vanaf 13 dec is de winkel geopend

Nette en eerlijke prijzen! Durf alleen vanwege vorig jaar niet bij jullie te bestellen maar als dat gefixt is denk ik dat een ieder hier waar voor zijn geld krijgt.

Bomber68

Registered User
Vorig jaar zonder enig gedoe mn vuurwerk op kunnen halen en dit jaar loopt het ook allemaal best. Binnen no-time wordt een mail beantwoordt en alles ziet er prima overzichtelijk en duidelijk uit op de site. Gaat helemaal goed komen!

Bovenaan