WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Baron van lunt zu sas

Registered User
Naam: Hoakan Fireworks
Plaats: Pijnacker
Provincie: Zuid-Holland
Straat: Boezemweg 2X
Postcode: 2461 KH
Website: Klik hier (binnenkort een nieuwe website / Eind Oktober)
Telefoon: 015-2620278
E-mail:
Verkoopt o.a: Maken we binnenkort bekend (VEEEL verschillende merken)

logo_haokan.jpg

Het: "klik hier" zorgt ervoor dat je naar Zena gaat ipv Haokan.

Booomy

Registered User
Was rond 10.15-10.30 in Pijnacker. Was mooi rustig en alles liep op rolletjes. Even moeten wachten en daarna netjes de bestelling gecheckt. Prima service prima winkel. Hier kan je gerust je spullen halen. Fijne jaarwisseling iedereen van Haokan!!

wit1704

Registered User
Net ook mij spullen wezen ophalen.
Kon het niet laten nog wat los spul er bij te kopen.

Prima zaak, alles was zo in de auto.
Geen wacht rijen zoals ik dat vorig jaar gelezen had.

Vriendelijk mensen en een mooie zaak!

GMP82

Zilveren Member
Vorig jaar had ik een hoop te klagen, dan past het me nu ook, om een hele grote pluim te geven.
Was echte keu-rig georganiseerd. Dat ik moest wachten lag aan mezelf, omdat ik te vroeg was. Maar de uitlevering liep gesmeerd!

blackpowder

Registered User
Ik moest tussen 17.00 en 17.15 ophalen.
Ik was er om 17.10 en stond 17.14 met mn vuurwerk buiten.

Met andere woorden ging als een trein. Er goed!

HocusPocus.Pyro

Registered User
Helemaal met de positieve geluiden eens. Ik was er vanmorgen in Pijnacker, had wat tijd over om in deze gezellige winkel nog wat extra's te kopen. Erg goeie service, koffie erbij. De eigenaren zijn duidelijk bezig geweest om zaken te verbeteren. Mijn bestellingen waren heel snel op de toonbank. Ook binnen minuten.

Kortom; heren, hartelijk bedankt!

AWG

Registered User
ik had er dit jaar helaas niks besteld.
mijn maat had er wel besteld, dus toen we na de rijswijkse daarheen gingen stonden we na 2 minuten ook weer buiten.:smiling:

ramon290

Registered User
Voor mij geldt het zelfde. Prima geholpen en stond snel weer buiten. Zelfs het wijzigen van de afhaaltijd kon daags ervoor. Prima service!

Vaas

Registered User
Vorig jaar had ik een hoop te klagen, dan past het me nu ook, om een hele grote pluim te geven.
Was echte keu-rig georganiseerd. Dat ik moest wachten lag aan mezelf, omdat ik te vroeg was. Maar de uitlevering liep gesmeerd!

Inderdaad vorig jaar was het in Pijnacker erg chaotisch, heb toen ruim een uur staan wachten in een propvolle ruimte en ook het bestelde vuurwerk was niet allemaal voorradig. Goed om te zien dat ze hier flink mee aan de slag zijn gegaan. Vandaag ook bij mij alles zeer soepel verlopen; de dozen stonden al klaar, samen alles rustig nagelopen en binnen 5min stond ik weer buiten! Het snelle reageren op e-mails vind ik ook een grote plus(net als vorig jaar overigens).

Jo-Haokan

Registered User
De beste wensen voor 2015

voor iedereen de beste wensen voor 2015.
De verkoopzit er weer op en we kunnen terugkijken naar een sucsesvol jaar.
al de aanpassingen die we vorig jaar gemaakt hadden hebben goed gewerkt.
De nieuwe webshop, indeling van bunkers, ons eigen transport enz. dus wat bij ons bekend is alleen maar positieve reacties. geen wachttijden, bestellingen klopte
Binnenkort nieuws wanneer onze uitverkoop weer van start gaat.

Laatst bewerkt:
Bovenaan