WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Ray.Ray

Registered User
1e bestelling is gedaan ben ook zeer geïnteresseerd in deze bak ( Wisdom of Confucius ) filmpje op de site is uit china en geeft aan dat de 4 potten waar deze uit bestaat een totale duur van ca 2:40 min hebben klopt dit als iemand dit kan bevestigen graag dan gaat vandaag of morgen de volgende bestelling de deur uit :) thanks

GMP82

Zilveren Member
Mja dat is wat er op de site staat ja, paar seconden aftrek ivm pauzes, dan kom je toch zeker op 2min 30 uit.

Maar goed, of dat met de productie ook is, weet je pas zeker op een demo.

GMP82

Zilveren Member
Is er een kans dat Haokan ook nog Vuurwerkmania gaat verkopen? Of blijft het assortiment zoals het nu is?

zie post 692:
In principe is dit de collectie waar we het dit jaar mee gaan doen, we houden wel de optie open dat mocht het met bepaalde producten te hard gaan dat we evt toch nog wat bij gaan kopen.

maar goed, daarna kwam er ook nog 1 hardix waaier bij, dus je weet nooit, maar ik acht de kans niet bijster groot..

Jo-Haokan

Registered User
TRIBAL COLLECTIE is binnen

Vandaag zijn al de TRIBAL producten binnen gekomen en het ziet er allemaal perfect uit, al de productdetails meteen bekeken zoals drukwerk, lonten, afdekfolies van de cakes enz en het is allemaal zoals we het besteld hebben. gelukkig was de inhoud niet erg vochtig, behalve soms de bovenste laag die tegen het dak van de container zaten en die bewaren we tot volgend jaar.
Over een kleine 3 weken hebben we van alle producten de Nederlandse films.
Een paar fotos van vandaag.

nr1.jpg

nr2.jpg

nr3.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Goed dat jullie de vochtige apart zetten en pas volgend jaar verkopen. Dat kan je een hoop gedonder besparen.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

HocusPocus.Pyro

Registered User
Goed dat jullie de vochtige apart zetten en pas volgend jaar verkopen. Dat kan je een hoop gedonder besparen.

Klopt, Vonk, dat is sympatiek van ze. Maar ik vraag me dan toch af, hoe weet je dan dat het effect van vocht alleen beperkt is tot de 'bovenste laag'? Hier kan Haokan niks aan veranderen, maar daarom zou ik het liefste mijn vuurwerk lang van te voren op een plek leggen die goed geventileerd is en ca 25 graadjes, want dan kan het vocht er lekker uit trekken. De kans op best wat vocht in je vuurwerk is er gewoon...

Anyway, ik hoop dat mijn box droog is. :)

Jo-Haokan

Registered User
Alles was gelukkig droog behalve soms een paar dozen die boven stonden en die houden we appart.

Klopt, Vonk, dat is sympatiek van ze. Maar ik vraag me dan toch af, hoe weet je dan dat het effect van vocht alleen beperkt is tot de 'bovenste laag'? Hier kan Haokan niks aan veranderen, maar daarom zou ik het liefste mijn vuurwerk lang van te voren op een plek leggen die goed geventileerd is en ca 25 graadjes, want dan kan het vocht er lekker uit trekken. De kans op best wat vocht in je vuurwerk is er gewoon...

Anyway, ik hoop dat mijn box droog is. :)

Jo-Haokan

Registered User
Film BIG BOX

In de webshop is het filmpje geplaatst van de BIG BOX, in de productie van de box is er ook nog extra falling leafs effect toegevoegd.
De box komt pas in dec aan en dus zal het moeilijk worden om hier nog een filmpje te maken.
We hebben zelf de box in China zien presteren en het zijn echt 6 mooie cakes. We proberen met HAOKAN altijd mooie prijzen te maken (aangezien deze toch wel kostbaar is) maar we vonden deze box echt de moeite waard om in onze collectie op te nemen.
Bekijk in de shop het filmpje.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Bovenaan