WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Productfilmpjes TRIBAL

Filmpjes zijn bij de TRIBAL producten toegevoegd

Wat ik tot nu toe gezien heb aan filmpjes: top producten met megaharde burst en hele grote boeketten.
Helmaal mijn smaak en ik denk van die van velen.
Jo: wanneer worden de producten aan jullie webshop toegevoegd?

Jo-Haokan

Registered User
Re: Productfilmpjes TRIBAL

We hopen 1 okt met de nieuwe webshop online te gaan en hier staan dan ook de TRIBAL producten in

Wat ik tot nu toe gezien heb aan filmpjes: top producten met megaharde burst en hele grote boeketten.
Helmaal mijn smaak en ik denk van die van velen.
Jo: wanneer worden de producten aan jullie webshop toegevoegd?

Jo-Haokan

Registered User
Re: Filmpjes van TRIBAL allemaal online

Haokan zal dit jaar geen demo geven wel gaan we de producten als ze in Nederland zijn schieten voor de nieuwe films
Dit zal wel in besloten kring zijn, misschien worden er wel producten geschoten bij andere winkel demo's (een paar winkels in Nederland zullen ook onze producten gaan verkopen)

Bedankt voor het plaatsen. De grote vraag alleen is nu, gaan we de nieuwe collectie ook zien tijdens jullie demo dit jaar?

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Haokan zal dit jaar geen demo geven wel gaan we de producten als ze in Nederland zijn schieten voor de nieuwe films
Dit zal wel in besloten kring zijn, misschien worden er wel producten geschoten bij andere winkel demo's (een paar winkels in Nederland zullen ook onze producten gaan verkopen)

Jammer zeg! Vorig jaar een top demo gezien.

DutchSSin

Registered User

dat is wel jammer, was op zeker de beste demo van afgelopen jaar!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jammer dat er geen demo meer is voor de verkoop waarin we deze spullen kunnen bekijken! Ben erg benieuwd, er zitten zeker een aantal potentiële toppers bij.

ramon290

Registered User
De nieuwe website staat live!! Inclusief een tijdelijke aanbieding op alle Tribal producten van 20% tot eind oktober. Ik zou zeggen: sla je slag!

Bovenaan