WINKEL Pijnacker: HAOKAN Fireworks

Puur

Registered User
De vuurwerkverkopers kunnen hier weinig tegen doen... Netjes van HAOKAN om dit gelijk al te melden zodat er voldoende tijd is om alles toch nog in goede banen te lijden. Aanvallende reacties vind ik dan ook een beetje onterecht.

De vuurwerkverkopers kunnen er wel wat tegen doen....wij willen toch ook actie ondernemen als gebruikers tegen deze belachelijke regels?
Niemand wil dit toch zien gebeuren?
En alle beetjes helpen om in ieder geval nog een paar jaar van deze prachtige traditie te kunnen genieten.
En ik val ze niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of hun het over hun heen laten komen of actie ondernemen.
Of mag ik dat niet vragen?

Jo-Haokan

Registered User
De vuurwerkverkopers kunnen er wel wat tegen doen....wij willen toch ook actie ondernemen als gebruikers tegen deze belachelijke regels?
Niemand wil dit toch zien gebeuren?
En alle beetjes helpen om in ieder geval nog een paar jaar van deze prachtige traditie te kunnen genieten.
En ik val ze niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of hun het over hun heen laten komen of actie ondernemen.
Of mag ik dat niet vragen?

Er wordt vanuit de branche wel wat ondernomen volgende week zal alles duidelijker zijn

Baron van lunt zu sas

Registered User
Ik heb snel een bestelling geplaatst en door de haast ging het de eerste keer fout :sad:
Ik wilde o.a. de laatste twee "no limits" kopen, helaas staan deze nu dus vermeld als: niet meer beschikbaar.
M'n keus maar aangepast. Ook prima spullen!

Jo-Haokan

Registered User
HAOKAN WK 2014 ACTIE

HAOKAN WK 2014 ACTIE
De meeste vinden het wel leuk om aan een pool mee te doen
Daar hebben we wat op verzonnen,
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats
Bestellingen vanaf 22 mei t/m 11 juni doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 100% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 2de dan mag je voor 40% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 3de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jo! Ik mis de troostprijs: als Nederland na 3 wedstrijden weer naar huis gaat dan krijg je een zakdoek en een pakje sterretjes!

Leuke actie! Het vuurwerk wil je toch hebben! Alles wat extra komt is dan altijd mooi meegenomen!

Bedankt!

Bolle040

Registered User
Jo! Ik mis de troostprijs: als Nederland na 3 wedstrijden weer naar huis gaat dan krijg je een zakdoek en een pakje sterretjes!

Leuke actie! Het vuurwerk wil je toch hebben! Alles wat extra komt is dan altijd mooi meegenomen!

Bedankt!

Haha, daar dacht ik ook zeker aan toen ik het las. want mogen blij zijn als we 3de worden in de groep ;)

Verder leuke actie, heb zelf ook een bestelling waarmee ik mee doe, dus laten we hopen op een stunt !

Jo-Haokan

Registered User
HAOKAN WK 2014 ACTIE GAAT DOOR

HAOKAN WK 2014 ACTIE gaat door
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats
Bestellingen t/m 27 juni doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 75% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 2de dan mag je voor 30% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 3de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User
TRIBAL het nieuwe merk van HAOKAN

Eerder in het jaar hebben we de melding gemaakt dat we dit jaar een eigen merk krijgen dat we zelf importeren uit China.
De naam zal zijn TRIBAL
De lijn zal bestaan uit 5 cakeboxen, 2 waaiers, 1 knalcake (all at once) en 13 500 gram cakes.
Verdere info volgt.

Jo-Haokan

Registered User
Echt eigen ontwerp of omlabelingen van bestaande cake's?

We hadden in het buitenland mooie producten gezien en hebben deze voor waar het nodig was laten aanpassen voor de Nederlandse markt, alles met nieuwe CE keuring.
Haokan is zelf ook de importeur en de producten worden in opdracht van ons geproduceerd

Laatst bewerkt:

Jo-Haokan

Registered User
Preview boxen TRIBAL

Ne Zha's Fury

nezhas.jpg
[/url][/IMG]

The Legend of Pan Gu

legend.jpg
[/url][/IMG]

Mandate of Heaven

mandate.jpg