Webshop
We naderen juni en de prijzen in de webshop zullen iets gaan stijgen
WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL
We naderen juni en de prijzen in de webshop zullen iets gaan stijgen
WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL
De vuurwerkverkopers kunnen hier weinig tegen doen... Netjes van HAOKAN om dit gelijk al te melden zodat er voldoende tijd is om alles toch nog in goede banen te lijden. Aanvallende reacties vind ik dan ook een beetje onterecht.
De vuurwerkverkopers kunnen er wel wat tegen doen....wij willen toch ook actie ondernemen als gebruikers tegen deze belachelijke regels?
Niemand wil dit toch zien gebeuren?
En alle beetjes helpen om in ieder geval nog een paar jaar van deze prachtige traditie te kunnen genieten.
En ik val ze niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of hun het over hun heen laten komen of actie ondernemen.
Of mag ik dat niet vragen?
Rustig aan! Ik wacht nog op m'n vakantiegeld!:surprised:
Kan ik voorgaande bestellingen koppelen zodat het één afhaaltijd wordt?
Jo! Ik mis de troostprijs: als Nederland na 3 wedstrijden weer naar huis gaat dan krijg je een zakdoek en een pakje sterretjes!
Leuke actie! Het vuurwerk wil je toch hebben! Alles wat extra komt is dan altijd mooi meegenomen!
Bedankt!
Haha, daar dacht ik ook zeker aan toen ik het las. want mogen blij zijn als we 3de worden in de groep
Verder leuke actie, heb zelf ook een bestelling waarmee ik mee doe, dus laten we hopen op een stunt !
Na gister kan het nog heel leuk gaan worden![]()
Echt eigen ontwerp of omlabelingen van bestaande cake's?