Op zoek naar een filmpje?

henk39

Registered User
PeterVuurwerk zei:
De rol op de foto's is van na 2002. Zie de productiecode: 4g\y20\s\'02

Naar mijn beste weten heeft, de productie code 4G\Y20\s\'02 niets te maken met de inhoud, maar met de productie van de verpakking (doos) UN nummer.

als ik het fout heb verbeter me maar.:w

Natuurlijk, is er wat van te zeggen dat als het vuurwerk gereed is direct in een doos wordt verpakt, en zal waarschijnlijk niet zover van de productie data af liggen,van de verpakking.

Laatst bewerkt:

The Matrix

Registered User
Ik ben op zoek naar:
Thunderboy 25 Shots van het merk Pyroboy.

Graag niet het filmpje van www.vuurwerkfilmpjes.nl sturen, want dat heb ik al gezien, en de kwaliteit daarvan is erg slecht. Ik kan nog geen beeld scheppen van hoe het knalt.

Ik heb wel een paar jaar geleden een filmpje van een paar jongens die in een speeltuintje een Thunderboy overdag aansteken gezien, maar die ben ik al heel lang kwijt. Graag zou ik dat filmpje nog weleens willen zien, andere filmpjes zijn natuurlijk ook welkom ;)

Alvast bedankt!
The Matrix

timo86

Registered User
Vandaag naar Alpeco gweest, heb voor mijn zus dr bruiloft de oriental celebration gekocht van weco.. iemand enig filmpje?? wil wel zien wat hij doet:w

nitraat4life

Registered User
The Matrix zei:
Ik ben op zoek naar:
Thunderboy 25 Shots van het merk Pyroboy.

Graag niet het filmpje van www.vuurwerkfilmpjes.nl sturen, want dat heb ik al gezien, en de kwaliteit daarvan is erg slecht. Ik kan nog geen beeld scheppen van hoe het knalt.

Ik heb wel een paar jaar geleden een filmpje van een paar jongens die in een speeltuintje een Thunderboy overdag aansteken gezien, maar die ben ik al heel lang kwijt. Graag zou ik dat filmpje nog weleens willen zien, andere filmpjes zijn natuurlijk ook welkom ;)

Alvast bedankt!
The Matrix

Volgens mij is dat een filmpje van bleu lagoon! dan moet je hem ff pmén hij heeft hem vast nog wel :w

jeroen137

Registered User
timo86 zei:
Vandaag naar Alpeco gweest, heb voor mijn zus dr bruiloft de oriental celebration gekocht van weco.. iemand enig filmpje?? wil wel zien wat hij doet:w

Weinig kans dat je hem vind. Op veel vuurwerkfora word dit filmpje gezocht, maar nergens is hij gevonden(voor zover ik weet tenminste). Maar als je zelf kans ziet om te filmen, dan zal je denk ik veel mensen blij maken, waaronder mij.:9

Tony

Administrator
Medewerker
timo86 zei:

Volgens mijn valt de oriental celebration in de klasse 1.3G ?? Kan jij me vertellen of dit daadwerkelijk zo is ?

timo86

Registered User
Ja ik meen het! Die man sneed het 1.3G dingetje voor me eraf! "Hij zei, het is beter zo, heb nog minder kans om gepakt te worden! Ik heb zelfs de vervoers vergunning hier nog! Heb ook foto's gemaakt van de cake, alleen weet niet zo goed hoe ik ze erop moet zetten, ga wel even checken op t forum!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
timo86 zei:
Ja ik meen het! Die man sneed het 1.3G dingetje voor me eraf! "Hij zei, het is beter zo, heb nog minder kans om gepakt te worden! Ik heb zelfs de vervoers vergunning hier nog! Heb ook foto's gemaakt van de cake, alleen weet niet zo goed hoe ik ze erop moet zetten, ga wel even checken op t forum!

even wat links voor je om de foto,s te plaatsen

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=3881
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=3144

met wat zoals zoveel geld eerst zien dan geloven, er gaan wel meer bluf praatjes op het forum hier, maar zou wel leuk zijn om het blok verfilmd te zien dus doe je best! je zou de eerste zijn.

timo86

Registered User
Helemaal gelijk!
Heb nu 2 foto's erop gezet, zal morge nog paar maken van de naam en het weggesneden 1.3G stukje!
Dan zal ik hem 26 mei filmen en dan meld ik me weer, om te vragen hoe ik hem op het forum moet zetten!!
Bedankt iedergeval!

Laatst bewerkt door een moderator:

timo86

Registered User

Ik weet dat het eigenlijk niet op deze topic hoort, maar hier nog de beloofde foto's! Als een voorproefje op het filmpje zeg maar ;) !

Son-T

Registered User
Waarom ben je op zoek naar een filmpje Spaceballs??
Dacht dat die niet meer gemaakt werden.....
(Correct me if i'm wrong)

Sont.

remio

Registered User
niet gemaakt mss.... maar ze duiken nog wel veel op! ook in nwe doosjes. dus misschien toch een nwe productie. op www.vuurwerkfreakz.nl staat dacht ik een filmpje! bij 2005-2006 filmpjes

gr remio

Laatst bewerkt:

masters

Registered User
Hoorde dat die nog wel gemaakt worden,maar ik bedoel niet die oude festival balls van bex,maar die nieuwe weco space balls..

Son-T

Registered User
remio zei:
niet gemaakt mss.... maar ze duiken nog wel veel op! ook in nwe doosjes. dus misschien toch een nwe productie. op www.vuurwerkfreakz.nl staat dacht ik een filmpje! bij 2005-2006 filmpjes

gr remio

Vreemd !! IK had afgelopen jaar een heel karton ouwe Festival balls.(96st)
Leken wel Falling Leaves.......Zo slecht waren ze......|:(
De shells plopte open ,en de bovenkant van de shell bleef met het touwtje nog aan de onderste helft zitten.........de lancering was nog het beste,,,,

Ik heb ze maar ook per 16 tegelijk afgeschoten dan leek het tenminste nog wat......
HIer een foto van deze kleine jongens
space_balls.jpg

Sont.

Laatst bewerkt:
Bovenaan