PeterVuurwerk
Registered User
De rol op de foto's is van na 2002. Zie de productiecode: 4g\y20\s\'02
PeterVuurwerk zei:De rol op de foto's is van na 2002. Zie de productiecode: 4g\y20\s\'02
The Matrix zei:Ik ben op zoek naar:
Thunderboy 25 Shots van het merk Pyroboy.
Graag niet het filmpje van www.vuurwerkfilmpjes.nl sturen, want dat heb ik al gezien, en de kwaliteit daarvan is erg slecht. Ik kan nog geen beeld scheppen van hoe het knalt.
Ik heb wel een paar jaar geleden een filmpje van een paar jongens die in een speeltuintje een Thunderboy overdag aansteken gezien, maar die ben ik al heel lang kwijt. Graag zou ik dat filmpje nog weleens willen zien, andere filmpjes zijn natuurlijk ook welkom![]()
Alvast bedankt!
The Matrix
timo86 zei:Vandaag naar Alpeco gweest, heb voor mijn zus dr bruiloft de oriental celebration gekocht van weco.. iemand enig filmpje?? wil wel zien wat hij doet:w
timo86 zei:Vandaag naar Alpeco gweest, heb voor mijn zus dr bruiloft de oriental celebration gekocht van weco.. iemand enig filmpje?? wil wel zien wat hij doet:w
timo86 zei:Ja ik meen het! Die man sneed het 1.3G dingetje voor me eraf! "Hij zei, het is beter zo, heb nog minder kans om gepakt te worden! Ik heb zelfs de vervoers vergunning hier nog! Heb ook foto's gemaakt van de cake, alleen weet niet zo goed hoe ik ze erop moet zetten, ga wel even checken op t forum!
remio zei:niet gemaakt mss.... maar ze duiken nog wel veel op! ook in nwe doosjes. dus misschien toch een nwe productie. op www.vuurwerkfreakz.nl staat dacht ik een filmpje! bij 2005-2006 filmpjes
gr remio