Alexy zei:Heey, ik ben opzoek naar een filmpje van een flashing thunder...:7
Ik neem aan dat je de Flashingthunder candles bedoelt ?
Zie onderstaande link (Rapidshare)
Flashing thunder candles
Laatst bewerkt:
Alexy zei:Heey, ik ben opzoek naar een filmpje van een flashing thunder...:7
sont zei:Vreemd !! IK had afgelopen jaar een heel karton ouwe Space balls.(96st)
Leken wel Falliing Leaves.......Zo slecht waren ze......|![]()
De shells plopte open ,en de bovenkant van de shell bleef met het touwtje nog aan de onderste helft zitten.........de lancering was nog het beste,,,,
Ik heb ze maar ook per 16 tegelijk afgeschoten dan leek het tenminste nog wat......
HIer een foto van deze kleine jongens
Sont.
BMW-freaky zei:Die Spaceballs zijn niet van Weco Sont.
Masters bedoelt deze Spaceballs: http://www.uploadweb.net/upfiles/10012006181035151120051.JPG
Dit zijn wel gewoon goede 2" shells met verschillende kleuren Peony's , in tegenstelling tot die op de foto van Sont.
Luuk zei:die van sont, zijn dat niet de 1.5' versie?
timo86 zei:Heb een filmpje van de Oriental Celebration, maar kan iemand vertellen hoe ik die kan plaatsen?
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=6281&highlight=rapidsharetimo86 zei:Heb een filmpje van de Oriental Celebration, maar kan iemand vertellen hoe ik die kan plaatsen?
In het videoalbum van Heavyfireworks.com staat een film van de Mixed Emotions. Dit jaar gemaakt dus nog 'vers'.atlantvinc zei:hey volk, volgens mij ga ik met mijn vraag en paar mods boos maken MAAR ik waag het er toch op aangezien ik gezocht heb maar alleen wat dode links heb gevonden... is er iemand met een redelijk verse film van de mixed emotions?
atlantvinc zei:hey volk, volgens mij ga ik met mijn vraag en paar mods boos maken MAAR ik waag het er toch op aangezien ik gezocht heb maar alleen wat dode links heb gevonden... is er iemand met een redelijk verse film van de mixed emotions?
atlantvinc zei:hey volk, volgens mij ga ik met mijn vraag en paar mods boos maken MAAR ik waag het er toch op aangezien ik gezocht heb maar alleen wat dode links heb gevonden... is er iemand met een redelijk verse film van de mixed emotions?
poziloc zei:mods boos maken??????
mikeyvwfreak zei:heeft iemand een filmpje van de asian thunder (te verkrijgen bij de pro-line dealer.?????
:w
Luuk zei:iemand had dit jaar een legale 100k dacht ik toch gemaakt ? of een 50k... weet ik niet meer zeker... hoop dat je weet wat ik bedoel... zou graag weer willen zien !!
b.v.d