Op zoek naar een filmpje?

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
sont zei:
Vreemd !! IK had afgelopen jaar een heel karton ouwe Space balls.(96st)
Leken wel Falliing Leaves.......Zo slecht waren ze......|:(
De shells plopte open ,en de bovenkant van de shell bleef met het touwtje nog aan de onderste helft zitten.........de lancering was nog het beste,,,,

Ik heb ze maar ook per 16 tegelijk afgeschoten dan leek het tenminste nog wat......
HIer een foto van deze kleine jongens

Sont.

op jou foto staan Festival balls met falling leaves zoals op deze filmpjes :
Filmpje 1
Filmpje 2
Festival_balls_7.jpg

----------------

En dit zijn de WECO Festival spaceballs zoals op Rasco's foto.
Filmpje 1
Filmpje 2

Spaceballs_karton.jpg

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Luuk zei:
die van sont, zijn dat niet de 1.5' versie?

Nee dit waren de 2 inch versie .
De 1,5 inch (42mm) had ik ook en die waren nog slechter ..zal es kijken of ik die van die 1,5 inch kan uploaden. Filmpje dan he?

Sont

atlantvinc

Registered User
hey volk, volgens mij ga ik met mijn vraag en paar mods boos maken MAAR ik waag het er toch op aangezien ik gezocht heb maar alleen wat dode links heb gevonden... is er iemand met een redelijk verse film van de mixed emotions?

BMW-freaky

Registered User
atlantvinc zei:
hey volk, volgens mij ga ik met mijn vraag en paar mods boos maken MAAR ik waag het er toch op aangezien ik gezocht heb maar alleen wat dode links heb gevonden... is er iemand met een redelijk verse film van de mixed emotions?
In het videoalbum van Heavyfireworks.com staat een film van de Mixed Emotions. Dit jaar gemaakt dus nog 'vers'.

P

poziloc

Guest
atlantvinc zei:

mods boos maken??????

vonk

FPM Moderator
Medewerker

The Matrix

Registered User
Ik ben opzoek naar een filmpje van een artikel van het merk Next-Generation.
Het gaat om de "Mamma Mia" die vroeger ook bekend was als "Flower Power".

Beschrijving: 24 Shots met goudkleurige staart met rode en groene kogels.
Kost € 3,95.

Alvast bedankt!

Luuk

Registered User
iemand had dit jaar een legale 100k dacht ik toch gemaakt ? of een 50k... weet ik niet meer zeker... hoop dat je weet wat ik bedoel... zou graag weer willen zien !!

b.v.d

Bovenaan