Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou dat is precies wat ik bedoel. Alleen is de kans wel dat ze het ombuigen en alsnog doorspelen naar de media.ach als je bv de plaats Warfum neemt in groningen met postcode 9989 en je doet daar 100+ meldingen dat dan de boodschap wel duidelijk is dat de site zo lek is als een mandje en geen enkele controle uitvoert op de gedane meldingen
Ook ik heb even gekeken en een melding gemaakt op ons mooie waddeneiland Vlielangd Daar was nog geen melding haha. Gewoon maar een onzin naam en niet bestaand email adres opgegeven. Postcode van een bedrijf opgezocht en voila, de melding staat erbij. Dit gaat helemaal nergens over.
Goed gedaan. Overtuigender bewijs is er niet. Alle fake-meldingen worden volledig geaccepteerd door het meldpunt.
Ik heb inmiddels de reeds eerder door mij benaderde media (NOS, RTL, Trouw, Volkskrant) alsmede NRC en AD op de hoogte gebracht van het feit dat ook meldingen met volledig verzonnen mailadressen worden geaccepteerd. Een lijst met andere media die ik ga benaderen, al dan niet met hulp van FPM-ers, zit al in mijn hoofd. Ik heb best goede hoop dat dit een dezer dagen ergens wordt opgepikt...
Er zit hier toch iemand die bij de televisie (ik dacht NOS) werkt? Kan je niet via hem een ingangetje naar de media regelen? Ik kan me de naam even niet voor me halen, maar de andere liefhebbers weten vast wie ik bedoel.
Zag zojuist tot mijn teleurstelling dat RTL Teletekst het persbericht van Groen Links over het aantal meldingen weer klakkeloos heeft overgenomen, inclusief het gebruik van het zeer tendentieuze woordje 'Al' in de kop. NOS Teletekst daarentegen wijdde er vandaag geen woord aan.
Inmiddels een derde test gedaan met het totaal verzonnen mailadres, ditmaal met mijn eigen postcode. Uiteraard ook deze melding weer in dank aanvaard door het Meldpunt. 't Is godgeklaagd.
@rodepo: Prima gedaan. Ik gebruik Facebook, noch Twitter maar heb begrepen dat je hiermee in een klap heel veel mensen kunt bereiken. Zou mooi zijn als er een sneeuwbaleffect ontstaat en de zaak door een of ander medium wordt opgepikt.
Ook ik heb even gekeken en een melding gemaakt op ons mooie waddeneiland Vlielangd Daar was nog geen melding haha. Gewoon maar een onzin naam en niet bestaand email adres opgegeven. Postcode van een bedrijf opgezocht en voila, de melding staat erbij. Dit gaat helemaal nergens over.