Die AWG, onderhand de onbetwiste onheilsprofeet van FPM :tounge: Minder kranten lezen en lekker van deze dagen genieten kerel. De politiek zien we in het nieuwe jaar wel weer en mocht het nodig zijn dan gaan we er ongetwijfeld weer met ons velen tegenaan.
zegt mijn familie nu ook altijd:embarrased:, helaas krijg ik vroeg of laat altijd gelijk met dit soort dingen.:huh:
dat ertegenaan gaan heeft nooit aan ons gelegen kerel, ik heb mijn hobby altijd verdedigd en zal dat ook blijven doen, ik ga alleen niet meer allerlei polls in zitten vullen waar iedereen 1000 stemmen uit kan brengen om zijn doel maar te bewerkstelligen.
uit de branche zelf had een veel krachtiger verhaal moeten komen al veel eerder, toen bonte nog een ''roepende in de woestijn'' gevonden werd.
enige 2 wapenfeiten die ik zo op kan noemen was frits(vuurwerkhal) die babypijltjes in de ban deed(notabene een ondernemer zelf) en naar verluid hebben ze het eerste voorstel van 22:00 nog terug weten te brengen naar 18:00.(das goed gedaan, maar het had nooit zover mogen komen.).
er had wat mij betreft veel kordater opgetreden moeten worden tegen al dat ''projectiel-bulk voor weinig'', en dan gooi je die zooi eruit en dan zijn de jongeren het slachtoffer hoor ik mensen denken, precies en dat zijn precies de leeftijdsgroepen waar het meest gezeik mee is, blijkbaar kan het niet normaal afgeschoten worden nou dan maar helemaal niet meer voor jullie.(de meesten geven zodra ze 18 worden toch geen moer meer om dat vuurwerk en gaan ze zuipen,hebben hun geen last van een evt verbod maar dan is het voor ons al wel verziekt)
met 20 euro een pak van 6 voorgemonteerde sier worden het een beetje dure fratsen, en die worden ook niet snel saai als je er maar 18 hebt(inplaats van 180).
ik geniet er wel van hoor, overmorgen alweer vuurwerk halen ik heb er zin in!!!.:hehe!:
een mens moet af en toe even de hart luchten.