• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Les Masters de Feu

Les Masters de Feu
Geplaatst Door stefantvs
à l'Hippodrome de Compiègne
zaterdag, 21 september, 2024 - 21:30
Tot: zondag, 22 september, 2024 - 00:30
(Aangepast aan tijdzone: Europe/Amsterdam)

Aankomende data
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

Dit evenement is verlopen en heeft nog geen datums
Wat een dikke avond was dit gister! Goed georganiseerd en een flinke hoeveelheid vuurwerk gezien! De finale op de final countdown was echt bizar en het was al aangegeven dat die zou komen! Verder heb ik hele mooie Italiaanse producten gezien, dan valt het kwaliteits verschil wel op!

Op de dure biertje en een kapotte pin na een hele mooie avond gehad! Nieuwe mensen ontmoet, Dennis het was gezellig en beterschap nog even!

Echt een fantastisch vuurwerkfestival. Veel vuurwerk, dikke kalibers en een prima afstand tussen schietveld en publiek. Er kwamen zelfs drie keer Italiaanse cilinders voorbij, Yoho gebruikte dikke groundsalutes en überhaupt veel mooi materiaal in alle shows (met uitzondering van Pyrotex). De start en eindshow waren ook helemaal prima.

Voor mij was Martarello de favoriet. Yoho schoot voor mij wat teveel singles en te weinig shells, maar dat is ook een kwestie van smaak. De Engelsen mogen de volgende keer thuisblijven….
Zowel Yoho als Martarello schoten mooi materiaal. De show van de Engelsen bestond vrijwel helemaal uit Chinees en dat was te zien.

Een fantastische avond gehad; zeker een aanrader!

Dat is Martarello en niet Joho. De Italianen kregen de publieksprijs maar Joho was de winnaar.
Dat staat er toch ook, winnaar.
Dit was de show van Joho.

Dit heeft Jack ook.

Ik upload volgens schietvolgorde.
En dit is ook de volgorde wat Masters zelf heeft gezegt.

Screenshot_20240923_080115_Facebook.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan