Les Masters de Feu

Juul

Moderator
Medewerker
Aangeboden 1X ticket gazon plaats.
I.v.m. overbodige ticket mag deze weg.
Stuur pb voor interesse.

Gupje

Registered User
Wat een dikke avond was dit gister! Goed georganiseerd en een flinke hoeveelheid vuurwerk gezien! De finale op de final countdown was echt bizar en het was al aangegeven dat die zou komen! Verder heb ik hele mooie Italiaanse producten gezien, dan valt het kwaliteits verschil wel op!

Op de dure biertje en een kapotte pin na een hele mooie avond gehad! Nieuwe mensen ontmoet, Dennis het was gezellig en beterschap nog even!

VvanVuurwerk

Registered User
Echt een fantastisch vuurwerkfestival. Veel vuurwerk, dikke kalibers en een prima afstand tussen schietveld en publiek. Er kwamen zelfs drie keer Italiaanse cilinders voorbij, Yoho gebruikte dikke groundsalutes en überhaupt veel mooi materiaal in alle shows (met uitzondering van Pyrotex). De start en eindshow waren ook helemaal prima.

Voor mij was Martarello de favoriet. Yoho schoot voor mij wat teveel singles en te weinig shells, maar dat is ook een kwestie van smaak. De Engelsen mogen de volgende keer thuisblijven….
Zowel Yoho als Martarello schoten mooi materiaal. De show van de Engelsen bestond vrijwel helemaal uit Chinees en dat was te zien.

Een fantastische avond gehad; zeker een aanrader!

Juul

Moderator
Medewerker
Dat is Martarello en niet Joho. De Italianen kregen de publieksprijs maar Joho was de winnaar.
Dat staat er toch ook, winnaar.
Dit was de show van Joho.

Dit heeft Jack ook.

Ik upload volgens schietvolgorde.
En dit is ook de volgorde wat Masters zelf heeft gezegt.

Screenshot_20240923_080115_Facebook.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan