Les Masters de Feu

VvanVuurwerk

Registered User
Dat staat er toch ook, winnaar.
Dit was de show van Joho.

Dit heeft Jack ook.

Ik upload volgens schietvolgorde.
En dit is ook de volgorde wat Masters zelf heeft gezegt.

Bekijk bijlage 20791
Misschien ben ik zelf dan in de war maar ik zou toch zweren dat de schietvolgorde die op de dag is omgeroepen het volgende was:
- Joho
- Martarello
- Pyrotex

Dat is ook de alfabetische volgorde aangezien ze Pyrotex als “Verenigd Koninkrijk” zien. Er is meermaals genoemd dat het op alfabetische volgorde ging.
Ook gelet op de manier van schieten is deze volgorde volgens mij gehanteerd.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Misschien ben ik zelf dan in de war maar ik zou toch zweren dat de schietvolgorde die op de dag is omgeroepen het volgende was:
- Joho
- Martarello
- Pyrotex

Dat is ook de alfabetische volgorde aangezien ze Pyrotex als “Verenigd Koninkrijk” zien. Er is meermaals genoemd dat het op alfabetische volgorde ging.
Heb het zojuist nagevraagd
1 : UK
2: Finland
3: Italy

firewire

Registered User
- Joho
- Martarello
- Pyrotex

Wij dachten hetzelfde en vonden het opmerkelijk dat ‘Pyrotex’ minimaal presteerde, omdat we die meermaals zeer goed hebben zien schieten.
Maar het bleken dus de Italianen te zijn die de minste waren ‘wbt kwaliteits producten’🧐.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Dat was ie zeker.
Ik denk dat het publiek net zo in de war was als een een aantal hier, incl ikzelf.
De Italianen wonnen de publieksprijs, maar ik denk dat het gross vh publiek net als wij, dacht dat de Italianen als tweede schoten.
Denk dat het mede komt door de muziekkeuze. En ik vond het stuk van sound of silence best tof geschoten 🎆

Steef-Kaboom

Registered User
Dat was ie zeker.
Ik denk dat het publiek net zo in de war was als een een aantal hier, incl ikzelf.
De Italianen wonnen de publieksprijs, maar ik denk dat het gross vh publiek net als wij, dacht dat de Italianen als tweede schoten.
1000056877.jpg
Je kon via de officiële website stemmen op show 1, 2 of 3. Dus voor de publieksprijs maakte het niet uit of je dacht dat het Italië of ander land was, daar kon je niet op stemmen namelijk :)

Z@P

Registered User
Lijkt me een tof event wel dit.

jammer van de italianen, je ziet het wel vaker helaas dat gerenommeerde bedrijven er een potje van maken als ze ergens anders schieten. Geen team of slechts 1 of 2 medewerkers ter plekke, show door andere laten schieten, financiële overwegingen, daar wil je je naam als bedrijf toch niet aan verbinden.
Bij knokke vallen de “grote” namen 9/10 ook altijd tegen.

stefantvs

Administrator
Medewerker

jammer van de italianen, je ziet het wel vaker helaas dat gerenommeerde bedrijven er een potje van maken als ze ergens anders schieten. Geen team of slechts 1 of 2 medewerkers ter plekke, show door andere laten schieten, financiële overwegingen, daar wil je je naam als bedrijf toch niet aan verbinden.
Zeker tof event! En de volgende editie gaat helemaal te gek worden 🤩

Knettermans

Bronzen Member

Zeker een tof event. Ik zal niet zeggen dat de Italianen er een potje van gemaakt hebben maar dat ze er niet alles aan gedaan hebben om te winnen was een feit.

Zeker tof event! En de volgende editie gaat helemaal te gek worden 🤩
De volgende editie met de winnaars van de laatste 3 edities zou helemaal te gek moeten worden ja. Dan krijgen we JoHo Pyro uit Finland, Pyrogenie feuerwerk uit Duitsland en SUGYP uit Zwitserland tegen elkaar voor de grote finale.

VvanVuurwerk

Registered User
Mocht je nog op zoek zijn naar een kerstcadeau voor jezelf: koop een ticket voor Masters de Feu! Een dikke aanrader als je het mij vraagt.

Als tip: je kunt zowel tickets kopen via de officiële website als via Carrefour Spectacles. Die laatste had toen ik keek meer stoelen op de betere plekken beschikbaar.

Laatst bewerkt:
Bovenaan