• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Les Masters de Feu

Les Masters de Feu
Geplaatst Door stefantvs
à l'Hippodrome de Compiègne
zaterdag, 21 september, 2024 - 21:30
Tot: zondag, 22 september, 2024 - 00:30
(Aangepast aan tijdzone: Europe/Amsterdam)

Aankomende data
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

Dit evenement is verlopen en heeft nog geen datums

stefantvs

Administrator
Medewerker
Les Masters de Feu à l'Hippodrome de Compiègne
SAMEDI 21 SEPTEMBRE 2024
tickets en meer informatie via : https://www.mastersdefeu.com/

5 geweldige shows zijn er te zien , 3 daarvan zijn in competitie.

Deelnemers
Finland - JoHo Pyro - Professional fireworks
Italie - Martarello Group - Fuochi d'artificio & Spettacoli Pirotecnici
Verenigd koninkrijk - Pyrotex Fireworks

De openings en slot show zal worden geschoten door ArtEventia.

Ik ga proberen om dit jaar te gaan. Vorig jaar te lang getwijfeld waardoor het uitverkocht was toen ik de knoop had doorgehakt.
Als tip voor iedereen daarom: koop tijdig je ticket. De verkoop is al open.

Wilde hier afgelopen jaar ook al heen uiteindelijk niet meer van gekomen, lijkt me wel tof en goed aan te rijden

ik had afgelopen jaar door een mazzeltje een mooie hoteltje gescord.
kleine 15 minuten lopen dacht ik op een prachtige locatie voor een eurotje of 75 dacht ik.
geen extreme luxe, en de voetjes lagen buiten het bed :p , maar het was goed te doen :-)

Nou tickets zijn geboekt in Bloc O, stoel 63/64.

Ik neem mijn vader mee, die wilde graag een keer een mooie show met zijn zoon mee pakken en dit leek mijn een mooie kans daar voor.

Zin in! Nu nog even hotel regelen.
Edit: Appartement is ook geregeld, zo'n 25 min lopen van het terrein.

Laatst bewerkt:
Nou tickets zijn geboekt in Bloc O, stoel 63/64.

Ik neem mijn vader mee, die wilde graag een keer een mooie show met zijn zoon mee pakken en dit leek mijn een mooie kans daar voor.

Zin in! Nu nog even hotel regelen.
Edit: Appartement is ook geregeld, zo'n 25 min lopen van het terrein.
Welke rij? :) ik heb dezelfde nummers in rij A.

Back
Bovenaan