Italiaanse bom / Uitje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firespree

Registered User
Nee op jou foto staat een shell misschien slaute ofzo
En het gaat hier over uitjes die knallen niet de lucht in...
En derder wat is dat nou weer voor opmerking :S er kan wel een raampje springen maar dat maakt niet uit??????
Doe ff normaal gewoon genoeg afstand nemen en gewoon niet in een wijk afsteken gewoon op weilandje ofzo!
(radar)

Tony

Administrator
Medewerker
je hoord die dingen ook gewoon de lucht in te knallen maarja op de grond is het natuurlijk veel leuker voor jezelf je hoord de knal veel harder en je voelt gewoon een vette druk op je lichaam. en met vernielingen zou ik niet echt rekening mee houden 10 meter van huizen of auto's is meer dan genoeg er ken dan heel mischien een raampje springer als het enkel glas is. en uit kijken of je em op een put deksel legt want dan hoord de hele buurt hem door de wc komen haha en die putdeksel ken eraf vliegen niet hoog ofzo.

en zijn die rare roze en groene dingen trouwens het zelfde als die ik in m'n avater heb lijkt me niet toch?

@NERD dit zijn geen aerial salutes maar ground salutes. Deze worden totaal anders gemaakt dan shells die de lucht in moeten.

Nerd

Registered User
oh ik had die rare dingen nog nooit gezien man. en met er ken wel een raampie springen tuurlijk wil je dat niet maar er kunnen altijd dingen stuk gaan met vuurwerk dat is het risico. ik heb ook wel is gehad met een nitraat dat er wat uitvloog en door een raam ging tja als ik er wat aan zou kunnen doen deed ik t.

Tony

Administrator
Medewerker
oh ik had die rare dingen nog nooit gezien man. en met er ken wel een raampie springen tuurlijk wil je dat niet maar er kunnen altijd dingen stuk gaan met vuurwerk dat is het risico. ik heb ook wel is gehad met een nitraat dat er wat uitvloog en door een raam ging tja als ik er wat aan zou kunnen doen deed ik t.

Nee het zou niet mogen gebeuren. Vuurwerk moet je gebruiken zoals het staat aangegeven en niet op een andere manier. Voortaan ook even anders schrijven want hier word ik duizelig van.

Nerd

Registered User
oh oke nou sorry ja ik koop die dingen altijd zonder eticet dus staat niet echt op hoe je ze moet gebruiken ik gooi ze altijd maar gewoon weg vind het wel veilig zit ook een hele lange lont aan. maar soms heb ik ook van die dingen en die doen het niet helemaal goed die knalle veel zachter en dan komen der ineens allemaal rare kleuren uit geschoten dat vind ik wel een beetje gevaarlijk. een vriend van me had er ook een keer eentje die was veel groter bijna net zo groot als een voetbal en toen leek het wel of er een gasleiding werd geraakt en daar kwamen ook allemaal gekleurde sterren uit. maar gelukkig staken we die op een weiland af zodat er niemand gewond ken raken want veiligheid boven alles vuurwerk is wel leuk maar t moet wel veilig gebeuren vind ik. maar mischien weten jullie een andere veiligere manier op ze af te steken want als er van die gekleurde sterren uit komen is het wel een beetje gevaarlijk vind ik.

Firespree

Registered User
OMG je bent gewoon shells aant weggooien (con) (con) (con) (con)
Serieus lees alsjeblieft alle topics van dit forum door en ga dan pas weer vuurwerk afsteken (con) (con) (con)

Schuim

Moderator
Medewerker

Firespree

Registered User
Dankje schuim je was me voor ik was net dezelfde topics aan het opzoeken!!!
Het is een schande dat hij aan dat soort shells kan komen!!

Nerd

Registered User
nou zo moeilijk is t niet hoor heb er dit jaar weer genoeg en ook van die hele grote maar dan niet rond maar cilinder vormig

Nerd

Registered User
oh ik begrijp het nu je moet ze in een buis doen. ik heb in de schuur nog een oude regenpijp waar precies zo'n ui in past. bedankt voor de informatie jongens.

Firespree

Registered User
Oh mijn god je snapt er nog steeds niks van (con)
Teneerste moet een uitje niet in zo een buis maar een shell zoals op de fotos in die topics
En ten tweede is zon regenbuis niet sterk genoeg daar heb je speciale buizen voor nodig (con) (con)
Ga lezen voor je eigen veiligheid en die van anderen om je heen!!!!!!!!

Tony

Administrator
Medewerker
dit kan gewoon niet waar zijn.
De man is al vanaf oktober 2004 een member en ik voel me nu dus ook een beetje in de zeik genomen. Een ban volgt.!!

Nerd

Registered User
ik weet heus wel wat jullie bedoel hoor jongens. ik wou gewoon ff kijken met wat voor mensne ik te maken heb op dit forum.

Nerd

Registered User
TONY ik heb er heus wel verstand van ik heb 6 inch afgeschoten dat doe je echt niet zo maar als je er geen verstand van hebt dus laat die ban maar zitten. ik zag het woord uitjes in die topic staan en aangezien ze soms de neiging hebben op salutes ook wel is uitjes te noemen dacht ik mischien bedoelt ik dat want ik had nog nooit van die andere dingen gehoord.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
TONY ik heb er heus wel verstand van ik heb 6 inch afgeschoten dat doe je echt niet zo maar als je er geen verstand van hebt dus laat die ban maar zitten.

Nee die ban krijg je omdat je de boel in de zeik loopt te nemen.
Je wilde weten met wie je op dit forum te maken hebt. Nou ik kan je vertellen je pikt er precies de verkeerde uit....En de MAZZEL (tong)

remio

Registered User
alsof de mods niks beters te doen hebben...........(no)

maar weer on-topic over de italiaanse bom he. (bigg)

gr remio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan