Italiaanse bom / Uitje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schuim

Moderator
Medewerker
Haha, cker niet duur gozer.
Voor die prijs zou ik er 100 kopen als er zo veel beschikbaar waren ;)

Die dingen zijn nog al heel zeldzaam weetje.
En dit is toch zeker een uiterst zacht prijsje voor zulke explozieven.

Ik heb ze langs zien komen voor prijzen van 25 euro per stuk.
En dat zijn prijzen waarbij je je toch wel even achter je oren mag krabbelen.

Greedings,
Schuim :w

trixx

Registered User
Ik heb ze afgelopen oud en nieuw voor 12,50 euro kunnen krijgen!!! Waren ook erg lekker:)...
Tony, had je dat filmpje misschien nog?(Ik zit maar te wachten haha :p )

remio

Registered User
ja ik betaalde ook 17,5 per stuk, maar kon ze nergens anders krijgen en wou dr eens een x een paar proberen dus maakt me t geld niet uit.

maar als ik dan de verhalen hoor oa op avp dat de gem prijs rond de 7 a 8 euro ligt dan is mijn prijs toch wel duur:'(

gr

goost

Registered User
Schuim zei:

Greedings,

13.50 niet duur schuim? nou, van horen zeggen kosten ze 4 euro van de fabriek af... ik vind de 7 euro wat ik betaal een geschikte prijs, maar meer dan 10 euro vind ik 1 knal niet waard...

remio

Registered User
ik moet zeggen dat ik ze kocht omdat ik ze niet eerder heb gehad en ze wou proberen. nu ik weet wat het is koop ik ze ook niet meer voor meer dan 8-9 euro. vind ze niet meer waard.

gr

NLsandman

Registered User
Tony zei:
Ik weet uit betrouwbare bron dat deze knallers gewoon in de fabriek gemaakt worden. Ik heb trouwens nog een filmpje van oud en nieuw 2005-2006 uit italie waar ze even helemaal los gaan met knallers zoals deze en kleiner en flowerbeds,. Zal hem deze dagen eens posten.

Maar toch zijn ze zwaar illigaal in italie.
Weet jij zo waarom die fabriek ze maakt, worden deze in de professionele industrie gebruikt dan?

Ik had ook al via google gelezen dat het daar een traditie is met oud en nieuw, hoe zwaarder hoe beter, wel vallen er veel doden daar las ik, dat is het mindere aan die traditie.

Jo440

Registered User
miss worden ze daar gebruikt als een soort van grondsalute voor een show?

ik had ze zelf afgelopen oud en nieuw voor niks gekregen, 5 stuks, dan is het nog leuk,maar een bedrag van bijv 15 euro p/s heb ik er niet voor over...:)

LexO

Registered User
Jo440 zei:
miss worden ze daar gebruikt als een soort van grondsalute voor een show?

ik had ze zelf afgelopen oud en nieuw voor niks gekregen, 5 stuks, dan is het nog leuk,maar een bedrag van bijv 15 euro p/s heb ik er niet voor over...:)

Ik zou 15 euro er miss wel voor over hebben maar dan zou ik er 1 kopen. Als je meerdere zou kopen lopen de eurotjes snel op.

saind

Registered User
Schuim zei:

Greedings,

geloof me, er zijn er heel wat meer dan 100 beschikbaar als je de personen kent die ze uit Italia halen...;)
trouwens, 25 euro? weet je zekr dat dat niet zo'n blauwe was?
25 euro is belachelijk...|:(

rembo

Registered User
25 euro is wel heel veel oh... dan kan je beter en chainthunder oprollen in in 1x afsteken.. dan heb je veel meer geweld!

Schuim

Moderator
Medewerker
Mee eens.. het het waren de rode.. heb die gozer ook ff flink uitgellachen toen |:(

Laatst bewerkt door een moderator:

fat bol

Registered User
Kan je die italiaanse bommen ook kopen in belgie of zijn die daar illigaal??? Ik ken niemand die ze verkoopt ?

Tony

Administrator
Medewerker
fat bol zei:
Kan je die italiaanse bommen ook kopen in belgie of zijn die daar illigaal??? Ik ken niemand die ze verkoopt ?

Zijn nergens legaal te koop.
Zelfs in Italie zijn ze verboden en worden ze alleen gebruikt door prof schieters.

Son-T

Registered User
In post 16 staat de vraag ook al een keer....In post 17 het antwoord.
Lezen schijnt ook moeilijk te zijn |:(

Sont

Tony

Administrator
Medewerker
IK heb een aatal fotos ontvangen van een andere model Italiaans knal bommetje. Dit is de kleine versie van de grote roze knallers. Hier tussen zit nog een versie en ik zal kijken of ik daar meer fotos van kan krijgen.

Let wel op dit Vuurwerk is ten strengste verboden in Nederland en levensgevaarlijk.
Hetzelfde geld voor Italie waar deze knallers ook niet aan de consumenten verkocht worden.

foto-0036.jpg

foto-0038.jpg

foto-0039.jpg

foto-0040.jpg

foto-0041.jpg

Attachment alleen te bekijken met Quicktime player.

Bijlagen

• video-0057.3gp
    663,4 KB · Weergaven: 216
Laatst bewerkt:

markmt5

Registered User
Deze zijn wel erg klein of ligt het aan mij?.....
Maaruh gaat deze even hard als de andere of is deze knal duidelijk minder? ben er wel nieuwsgierig naar....:p

Tony

Administrator
Medewerker
markmt5 zei:
Deze zijn wel erg klein of ligt het aan mij?.....
Maaruh gaat deze even hard als de andere of is deze knal duidelijk minder? ben er wel nieuwsgierig naar....:p

Uiteraard is de knal ook minder. Dit lijkt me een overbodige vraag.
Ik heb nog een mooie foto terug gevonden van een partij grote Italiaanse bommen die in beslag worden genomen.

Fuochi.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

PeterVuurwerk

Registered User
Oh Mijn God, ik wil niet weten wat voor ravage dat zou aanrichten, wanneer er 1 ontploft. Bizar om te zien.
Nadat ik er 2 jaar terug 2 stuks in bezit heb gehad, weet ik wat voor dreun zo'n bom geeft. Maar echt bizar die foto!

exogen

Registered User
Tony zei:
IK heb een aatal fotos ontvangen van een andere model Italiaans knal bommetje. Dit is de kleine versie van de grote roze knallers. Hier tussen zit nog een versie en ik zal kijken of ik daar meer fotos van kan krijgen.

Let wel op dit Vuurwerk is ten strengste verboden in Nederland en levensgevaarlijk.
Hetzelfde geld voor Italie waar deze knallers ook niet aan de consumenten verkocht worden.

foto-0036.jpg

foto-0038.jpg

foto-0039.jpg

foto-0040.jpg

foto-0041.jpg

Attachment alleen te bekijken met Quicktime player.

A factory near my home sell normally tracs like this for about 4 euro. It have about 16.5grams of flash powder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan