Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

Michel_G

Zilveren Member
Michel ik blijf mijn post wel updaten. Anders dan moet jij en de bijdrages en de ''voorkeur stand'' bijhouden.
Ook zal ik als er nog veel gepost word wel even een tussenstand geven, dat is ook wat makkelijker voor jouw om dan te kopieren naar de start post.

Opzich heb ik er geen problemen mee om de tussenstand bij te houden, zoveel (meer) werk is het nou ook weer niet en doe het graag. Maar ik vind deze oplossing ook best! Zolang er maar netjes overzicht blijft in wie wat graag wil.

paulus01

Registered User
ik heb ook geen enkel probleem met de junior - eigenlijk volledig indifferent ;)

Begin nu toch wel langzamerhand erg te verlangen naar de 16e maart ;)

Wie heeft een DeLorean die ik ff kan lenen? :D

Dim

Product Beheer
Medewerker
Voorpret is inderdaad ook al geweldig! Vanaf augustus leven we naar 31 december toe en vanaf 3 januari leven we gewoon naar Fallas toe!

Ik heb geen voorkeur, zie de meeste stemmen bij de junior dus doe mij die ook maar. Als het maar een leuke en gezellige avond gaat worden.

VvanVuurwerk

Registered User
Omdat we verder gaan op pagina 6 even de ''tussenstand'' betreffende voorkeur:
Mascleta Junior Nocturna
gietjo
PyroPlop32
VvanVuurwerk
heartworm
smilli
Tony
dennis1973
brian the freak
~Dim~
Dennis010
IloveRubro

Mascleta Miniatura Nocturna
lems63
paulus01 (ook geen enkel probleem met de junior)

Laatst bewerkt:

lems63

Registered User
Ook al had ik wel een probleem met de Junior ...ja wat dan!!!! :smiling::smiling:
Wat ik al zei ,is mijn eerste keer dus zal overal wel van genieten !!

PyroPlop32

Registered User
Ik denk dat we beter kunnen gaan voor een compleet aangeklede gekke junior nocturna dan voor een standaard "normale " nocturna...als je die dan al hebt voor dat bedrag.

Laatst bewerkt:

Driessen010

Registered User
het lijkt nu of ik geen trek heb in de junior zoals je het neerzet.
het leek me leuk maar als die andere er komt vind ik dat ook best!
Dus haal mij maar van die lijst.
Dan hoef ik ook niet te kiezen wat het word kwa show.
en nee het bedrag wat ik doneer blijft gewoon staan.

Michel_G

Zilveren Member
@myrte:

Denk dat het niets te maken heeft met of je de één of de ander wel of niet leuk vind, maar welke van de 2 jouw voorkeur heeft.

Denk dat iedereen die nu voor de junior gestemd heeft, een miniatura ook leuk vindt om te zien en zeker ook niet zouden over slaan als ze daar toevallig tegenaan lopen tijdens Fallas.

Maar ik zal jou even weghalen bij de voorkeuren, geen punt!

Bovenaan