Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb vanmiddag een vriend van me gesproken die werkt bij Amstel (spaanse divisie) Hij gaat kijken of er misschien vanuit Amstel iets geregeld kan worden. Hij is Marketing Director dus zal misschien wel wat kunnen regelen. Hij laat het me zsm weten!

Het is makkelijker te regelen als we geen rekening hoeven te houden met officiele sponsoren :)

PyroPlop32

Registered User
ligt er toch aan welke voorwaarden? een logootje in een film monteren kan toch geen kwaad bijvoorbeeld ?
en verder gewoon de rest aan de organisatie en het schietbedrijf laten.

RNBakker

Registered User
Weet nog niet of ik erbij ben dit jaar tijdens Fallas. Maar heb de laatste jaren een toffe miniatura gezien ergens richting strand. Weet dat er ieder jaar meerdere liefhebbers aanwezig zijn bij die mascleta, weet even niet wie hem schiet, maar die schieter zou zeker een mogelijkheid kunnen zijn.

Wie weet de naam van de schieter?

VvanVuurwerk

Registered User
Nog wat kratjes Amstel cerveza er bij ook! :p Bedankt Dahustla!
En ben benieuwd naar de 2e offerte, en nogmaals bedankt Tony!

Maar over die sponsoring betreft: ik weet niet wat er dan voor voorwaarden gesteld zouden worden en dergelijke. Maar er zou toch bijvoorbeeld ook zo'n vuurwerk/naambord kunnen komen, zoals Citroen deed bij de door hun gesponsorde mascleta nocturna op het plein (thinking out loud).

Laatst bewerkt:

VvanVuurwerk

Registered User
Ik doe even een kick omhoog in de hoop dat er nog Fallas gangers zijn die wellicht het hele initiatief hebben gemist maar wel een bijdrage willen doen!

Afroman

Registered User
Afroman aanwezig, doneert €50-, !! Goed initiatief heren, ik ben benieuwd. Het lijkt me heel gaaf al wordt dit in de avond geschoten.

Michel_G

Zilveren Member
Afroman, ook nog bedankt voor jou bijdrage! (Heb hem er gister al bij gezet)

De laatste week van de "voorinschrijving" is ingegaan!

De € 2500,- halen wordt heel erg lastig, maar die € 2000,- moet nog wel te halen zijn! Wie o wie van de groep fallas-gangers helpt ons richting die € 2000,-?

EDIT:
Net via PM een bijdrage van JefFreak ontvangen van 100 euro, thanks! Die 2000 komt nu wel ontzettend dichtbij!

Laatst bewerkt:

VvanVuurwerk

Registered User
Nice Dim!! Helaas moet ik het toch echt bij mijn bijdrage van 100EU houden (ben maar student).
Maar inderdaad bijna al 2000 euro! Meer dan ik initieel had verwacht. Maar het bedrag van de eerste offerte (€3000,-) dat word hem niet denk ik.
Ben erg benieuwd naar de andere offerte.. ik wacht met spanning af!

Michel_G

Zilveren Member
Ik heb vanavond ook nog een anonieme bijdrage mogen ontvangen en samen met de verhoging van ~Dim~ erbij zijn we dus boven de 2000 euro gekomen! (€ 2025,- ex de nog niet bekende bijdrages)

Iedereen bedankt voor alle bijdrages tot dusverre!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Okay mannen!

Ik heb wat meer info.
Het is een hoop gedoe omdat je een Falla nodig hebt, de juiste dag en iemand die dit voor ons voor een leuke prijs wilt doen.
Ik heb alle 3 gevonden. Althans, 2 van de 3 zijn top alleen we zitten met de dag.

De plek waar dit kan is op de Gran Via Fernando El Catolico bij de bekende en onze vrienden van Falla99
Degene die hem kan schieten is JuanJo Muñoz Bronchu.
De dag dat dit kan is op 16 Maart 2013.

De 16de is bijna de enige juiste dag omdat het te druk is de dagen erna. De Falla's hebben hun ofrenda, eigen mascletas plus de schieters hebben het drukker.

Dan is er nog de keus! Een mascleta miniatura Nocturna of een mascleta Junior Nocturna.

Van beide heb ik een film

Miniatura

Junior

De prijs voor beide is hetzelfde..De miniatura kost rond de 1800 a 2000 en de Junior ook.
Uiteraard zullen hier ook cakes bij gebruikt worden. Deze worden voor inkoop aangeboden door een vriend van ons.

Waarom is de junior mascleta niet duurder? Omdat het werk bij de miniatura ontzettend intensief is.

Het is aan jullie mannen!!!

lems63

Registered User
Ok,goed werk Tony!
Aangezien het mijn eerst bezoek is aan Fallas vindt ik alles best .Zien er beide goed uit! De echte kenners zullen waarschijnlijk meer verschil zien qua stijl, opbouw en weet ik wat verder.
Maar mijn stem gaat dan toch maar uit naar de Miniatura. De dag is wat mij betreft prima.
:smiling:

.

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Tony,

je hebt het over 2 opties, beiden een nocturna, we mogen dus aannemen dat het in de avond vd 16e is?
Dit is handig om te weten voor de mensen, zoals ik, die de 16e aankomen ;)

Oftewel, als je de mascleta op het plein kunt meepakken, ga je zeker weten deze ook halen?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ga niet kiezen, laat dat de Fallas gangers maar doen.
Die 50 euri doneer ik wel, maak je daar niet druk om.
Hier beging ergens op te lijken mensen!

Tony

Administrator
Medewerker
Tony,

je hebt het over 2 opties, beiden een nocturna, we mogen dus aannemen dat het in de avond vd 16e is?
Dit is handig om te weten voor de mensen, zoals ik, die de 16e aankomen ;)

Oftewel, als je de mascleta op het plein kunt meepakken, ga je zeker weten deze ook halen?

Zijn beide nocturna's dus beide in de avond. De mascleta op het plein is om 14uur in de middag en zo ver is het niet lopen naar Falla99 dus je zal hem niet missen :)

Bovenaan