Erg goed nieuws. Petje af voor al het regel werk Tony!!
Mooie locatie ook op loop afstand van het plein, de medewerking van een Falla, en zelfs de keuze uit 2 opties!
Overigens lijkt me de 16e een prima dag, zolang het tijdstip niet in de knoei komt met de castillo en de Nocturna van los centelles.
Ik neem aan dat de €1800 tot €2000 voor de mascleta miniatura nocturna of mascleta junior nocturna exclusief de cakes is.
Dat we die cakes voor inkoopprijs kunnen kopen daar ook nog grote dank voor. Niet alleen voor Tony maar ook die vriend die dit regelt. Dus snap ik het goed dat dus grofweg het bedrag dat we boven de 2000euro uitkomen aan cakes uitgegeven word?
Mijn voorkeur gaat toch uit naar de Mascleta Junior noctura. Deze dikkere knallers ondersteund door flink wat cakes zouden zeker voor wat spektakel zorgen. Ook is deze show korter waar door (aangenomen dat cakes nog bij de prijs op komen) het aantal cakes dat we kunnen veroorloven dus over een kortere periode verspreid worden, en het dus intenser kan.
Om het overzicht te behouden wat de voorkeur van iedereen is kan Michel misschien de startpost uitbreiden. Maar ik zal hieronder voor de zekerheid al even beginnen met een overzichtje tot nu toe:
Mascleta Junior Nocturna
gietjo
PyroPlop32
VvanVuurwerk
heartworm
smilli
Tony
dennis1973
brian the freak
Mascleta Miniatura Nocturna
myrte
lems63
paulus01
En digitaal zou inderdaad prachtig zijn maar weet niet of dit ook nog in het budget past.