Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

gietjo

Registered User
Mijn keuze gaat uit naar de junior nocturna.

Zeker als je daar een paar goede cakes bij denkt, kan het een heftig showtje worden.

Ik weet niet wat digitaal kost, maar misschien is dat nog een optie om extra toe te voegen, als er nog meer bijdrage's komen.

IloveRubro

Registered User
Het ziet er veelbelovend uit!!! erg gaaf.
Ik hoop dat ik het ga redden, wij komen namelijk de 16e aan in Valencia.
Wij zien het wel wat het gaat worden.
In ieder geval, kan je op mijn bijdrage rekenen.
:happy:

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Allebei prima wat mij betreft! En wat gietjo zegt, als er nog knaken zijn voor een stukkie digitaal zou dat helemaal geil zijn!
Nu al zin in!

VvanVuurwerk

Registered User
Erg goed nieuws. Petje af voor al het regel werk Tony!!

Mooie locatie ook op loop afstand van het plein, de medewerking van een Falla, en zelfs de keuze uit 2 opties!
Overigens lijkt me de 16e een prima dag, zolang het tijdstip niet in de knoei komt met de castillo en de Nocturna van los centelles.
Ik neem aan dat de €1800 tot €2000 voor de mascleta miniatura nocturna of mascleta junior nocturna exclusief de cakes is.
Dat we die cakes voor inkoopprijs kunnen kopen daar ook nog grote dank voor. Niet alleen voor Tony maar ook die vriend die dit regelt. Dus snap ik het goed dat dus grofweg het bedrag dat we boven de 2000euro uitkomen aan cakes uitgegeven word?

Mijn voorkeur gaat toch uit naar de Mascleta Junior noctura. Deze dikkere knallers ondersteund door flink wat cakes zouden zeker voor wat spektakel zorgen. Ook is deze show korter waar door (aangenomen dat cakes nog bij de prijs op komen) het aantal cakes dat we kunnen veroorloven dus over een kortere periode verspreid worden, en het dus intenser kan.

Om het overzicht te behouden wat de voorkeur van iedereen is kan Michel misschien de startpost uitbreiden. Maar ik zal hieronder voor de zekerheid al even beginnen met een overzichtje tot nu toe:

Mascleta Junior Nocturna
gietjo
PyroPlop32
VvanVuurwerk
heartworm
smilli
Tony
dennis1973
brian the freak

Mascleta Miniatura Nocturna
myrte
lems63
paulus01

En digitaal zou inderdaad prachtig zijn maar weet niet of dit ook nog in het budget past.

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Haal het vraagteken maar weg - filmpjes nog allebei een keer bekeken, op basis daarvan heeft de miniatura toch mijn voorkeur ;)

Tony

Administrator
Medewerker
Mijn keuze gaat uit naar de junior nocturna.

Zeker als je daar een paar goede cakes bij denkt, kan het een heftig showtje worden.

Ik weet niet wat digitaal kost, maar misschien is dat nog een optie om extra toe te voegen, als er nog meer bijdrage's komen.

Dat heb ik genoemd als all inclusief. Vandaag zou mijn maat met Juanjo bellen.

Het ziet er veelbelovend uit!!! erg gaaf.
Ik hoop dat ik het ga redden, wij komen namelijk de 16e aan in Valencia.
Wij zien het wel wat het gaat worden.
In ieder geval, kan je op mijn bijdrage rekenen.
:happy:

Als je met Transavia vliegt dan ben je al om 9.45 in de stad

Allebei prima wat mij betreft! En wat gietjo zegt, als er nog knaken zijn voor een stukkie digitaal zou dat helemaal geil zijn!
Nu al zin in!

Dat is wel de bedoeling.

Tony

Administrator
Medewerker
Erg goed nieuws. Petje af voor al het regel werk Tony!!

Mooie locatie ook op loop afstand van het plein, de medewerking van een Falla, en zelfs de keuze uit 2 opties!
Overigens lijkt me de 16e een prima dag, zolang het tijdstip niet in de knoei komt met de castillo en de Nocturna van los centelles.
Ik neem aan dat de €1800 tot €2000 voor de mascleta miniatura nocturna of mascleta junior nocturna exclusief de cakes is.
Dat we die cakes voor inkoopprijs kunnen kopen daar ook nog grote dank voor. Niet alleen voor Tony maar ook die vriend die dit regelt. Dus snap ik het goed dat dus grofweg het bedrag dat we boven de 2000euro uitkomen aan cakes uitgegeven word?

Mijn voorkeur gaat toch uit naar de Mascleta Junior noctura. Deze dikkere knallers ondersteund door flink wat cakes zouden zeker voor wat spektakel zorgen. Ook is deze show korter waar door (aangenomen dat cakes nog bij de prijs op komen) het aantal cakes dat we kunnen veroorloven dus over een kortere periode verspreid worden, en het dus intenser kan.

Om het overzicht te behouden wat de voorkeur van iedereen is kan Michel misschien de startpost uitbreiden. Maar ik zal hieronder voor de zekerheid al even beginnen met een overzichtje tot nu toe:

Mascleta Junior Nocturna
gietjo
PyroPlop32
VvanVuurwerk

Mascleta Miniatura Nocturna
myrte
lems63
paulus01 (?)

En digitaal zou inderdaad prachtig zijn maar weet niet of dit ook nog in het budget past.

Castillo is pas om 00.00uur en daar wil ik zelf ook bij zijn.
Ik wil dat het rond 20.00uur plaats vind zodat niemand zich hoeft te haasten. De Nocturna van Cadiz Los Centelles is nog niet bekend gemaakt. Dus het is ook niet zeker of deze dit jaar wel geschoten gaat worden. Maar die is ook vaak pas na de grote avondshow in de bedding.

De cakes zitten bij de prijs inbegrepen. Maar logisch is dat wanneer wij meer geld verzamelen de mascleta zelf ook groter word. Het is jullie idee dus ik laat het ook aan jullie over maar mijn persoonlijke voorkeur gaat in dit geval uit naar de Junior Mascleta. Gewoon lekker dik knallen BAM BAM BAM!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Graag de Junior!
Miniatura's heb ik al genoeg gezien, en daar heb je minder mogelijkheden qua lucht-vuurwerk. 't grondwerk is net zo imposant.

Michel_G

Zilveren Member
Castillo is pas om 00.00uur en daar wil ik zelf ook bij zijn.
Ik wil dat het rond 20.00uur plaats vind zodat niemand zich hoeft te haasten. De Nocturna van Cadiz Los Centelles is nog niet bekend gemaakt. Dus het is ook niet zeker of deze dit jaar wel geschoten gaat worden. Maar die is ook vaak pas na de grote avondshow in de bedding.

De nocturna van Cadiz - Los Centelles staat vooralsnog gepland voor de nacht van 16 naar 17 maart. Tijdstip waarop hij nu op de planning staat is 01.00 uur, gelijk met de Castillo van Valenciana dus. Ik heb er al even een mailtje uit gedaan om te informeren of deze tijd definitief is, want zou zonde zijn om te moeten kiezen! (afgelopen jaar was hij om 00.00u, net voor de Castillo dus.)

En ik zal mijn post blijven updaten met de voorkeuren betreft miniatura of junior.

Ik heb het lijstje ook even gekopieerd naar de startpost. Blijf jij jou lijst telkens updaten en dat ik hem dan telkens kopieer naar de startpost? Of moet ik gewoon de lijst bijhouden?

ik doe ook mee 100,-

gr bazzman (fpm) en moh1975 (vwc)

Helemaal top bazzman! Jouw bijdrage is toegevoegd aan de lijst in de startpost!

Donald, ook jij bedankt voor jou bijdrage, ik zal hem er even bij zetten!

VvanVuurwerk

Registered User
Michel ik blijf mijn post wel updaten. Anders dan moet jij en de bijdrages en de ''voorkeur stand'' bijhouden.
Ook zal ik als er nog veel gepost word wel even een tussenstand geven, dat is ook wat makkelijker voor jouw om dan te kopieren naar de start post.

En top Bazzman en Poziloc! Geweldig om te zien hoeveel freaks dit plan steunen.

smilli

FPM Filmer
Perfecte spot, kan de deur uitlopen en ik ben der:happy:
Junior Nocturna heeft mijn voorkeur!
Beide films uit Toon zijn post zijn trouwens op de exacte locatie.

PyroPlop32

Registered User
De junior mascleta is gewoon lekker beuken, nu nog wat extra centen erbij om het helemaal kickuh te maken!

p.s Tony moet ook nog bij de junior mascleta voorkeur gezet worden :hehe!:

Laatst bewerkt:

PyroPlop32

Registered User
Deal, ik doe ook mee !
Ik heb ook nog wel een Fallera jurk voor je, wat is je maat ? :lub:

Thnx toon, voor alle moeite om dit op te zetten en waarschijnlijk mogelijk te maken !
Ik hoop dat ze er ook wat leuke mines bij kunnen zetten ......:lub:

Ik maak er 150 van! Pyroplop doe je ook mee?

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Deal, ik doe ook mee !
Ik heb ook nog wel een Fallera jurk voor je, wat is je maat ? :lub:

Thnx toon, voor alle moeite om dit op te zetten en waarschijnlijk mogelijk te maken !
Ik hoop dat ze er ook wat leuke mines bij kunnen zetten ......:lub:

Nice! Xl! Kan dat?

Bovenaan