Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

lems63

Registered User
Goed ,ik ben toch jarig vandaag zet mij er maar bij voor 50 euro mits het in mijn verblijftijd valt daar ,maar dat geloof ik wel (15 t/m 20 maart)
Ben benieuwd hoor ,hoop dat het gaat lukken!!

Michel_G

Zilveren Member
@lems63:

Van harte! Mooie leeftijd bereikt zie ik. (Mits de leeftijd op het forum klopt)

En natuurlijk ook bedankt!

Laatst bewerkt:

PYRO OUTLET-STORE

Registered User
Zelf ben ik in 2004/2006 en 2008 naar Fallas geweest, waarvan ik die in 2004 nog steeds de indrukwekkendste vond en dit niet omdat dit de eerste keer was, maar o.a. door de geweldige Castillo van V. Caballer!!!
Ik heb mooie eigen beelden, maar ik wil altijd de 2004 dvd van FPM nog eens weten te bemachtigen.
Komende editie ben ik vanwege tijdgebrek niet van de partij, maar donneer graag 100,-

Maak er iets moois en onvergetelijks van jongens.

(ps. Ik zie de namen van een aantal "Fallas-oudjes" nog niet in het rijtje staan...)

Michel_G

Zilveren Member
Wow! Prachtige bijdrage 'Pyro Outlet-store'!

Komt er meteen bij te staan in het lijstje!

Toch mooi om te zien dat er zoveel freaks zo'n initiatief een warm hart toe dragen, gewoon uit pure liefhebberij!

paulus01

Registered User
Op vwc is er nog iemand die wil bijdragen - bedrag heb ik gevraagd en of deze persoon dat hier zelf post of dat ik dat voor hem zal doen.

Wordt vervolgd :D

VvanVuurwerk

Registered User
Geweldige bijdrage Pyro Outlet-store! En jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar snap dat je het druk zult hebben.
Deze bijdrage verplicht ons freaks bijna om eens een kijkje te nemen in de Store :p Wat overigens aan te raden is.

En Michel enorm bedankt voor je inzet! Ook iedereen die dit initiatief steunt super bedankt, we streven af op een aardig bedrag!
Maar de meeste credits gaan toch naar Tony, en ben enorm benieuwd of er wat van terecht gaat komen.
Wat zou een goede miniatura met hopelijk wat digitaal toch kicken zijn.

Michel_G

Zilveren Member
@VvanVuurwerk:
Geen dank! Zoveel stelt het ook niet voor wat ik doe! Af en toe de startpost aanpassen en een reactie plaatsen. Meeste werk zal inderdaad door Tony gedaan moeten worden, waarvoor mijn dank!

Michel_G

Zilveren Member
Helemaal goed Dahustla!

Je mag (later) laten weten wat je wilt doneren (kan je ook laten weten aan mij via PM).

Michel_G

Zilveren Member
En vandaag ook weer een donatie ontvangen via PM.

Brian the freak draagt € 75,- euro bij!

De teller staat ondertussen op € 1775,- en begint dus aardig dicht in de buurt van de 2000 te komen!

Tony

Administrator
Medewerker
Toon, hoe zit het met de offerte? Al iets gehoord vanuit ons Mekka?

Nee, helaas nog niks gehoord.
Van 1 heb ik de prijs maar na een film gezien te hebben vind ik hem voor die prijs helemaal niet zo goed (€3000,-)
Een goede vriend werkt bij dit bedrijf en misschien kan hij wat korting geven maar ik wacht liever even het antwoord van de andere af.

Dahustla

Registered User
Ik heb vanmiddag een vriend van me gesproken die werkt bij Amstel (spaanse divisie) Hij gaat kijken of er misschien vanuit Amstel iets geregeld kan worden. Hij is Marketing Director dus zal misschien wel wat kunnen regelen. Hij laat het me zsm weten!

Bovenaan