Vuurwerk023
Registered User
Succes en bedankt voor je inzet die je allemaal doet om de traditie te behouden.
Wat GMP zegt: een wolf verliest wel zijn haren, nooit zijn streken.
heel veel succes. Ik kan me niet voorstellen dat Bonte echt naar je gaat luisteren. Maar wie weet is hij wat zachter geworden en snapt hij na 5 jaar strijden dat hij wat milder moet worden.
Andere kant kan ik me prima voorstellen dat dit op 1 of andere manier gebruikt gaat worden in zijn eigen campagne.
Ik ieder geval veel sterkte en ik ben erg benieuwd.
Laat je niet onder tafel l#llen
al met al is door de grote inzet, toch het doel bereikt wat bijna onmogelijk leek te zijn. nu nog de uitslag van het gesprek, hij zal dingen vertellen die je aan jezelf laat twijfelen. ik heb zo een hekel aan politiek, nooit recht door zee maar altijd hun eigen dingen willen doen, ook al is het niet waar of niet rechtvaardig
@rwbrink: Wat is eigenlijk je doel van het gesprek en hoe ga je dit bewerkstelligen?
Ik ben benieuwd hoe je er zelf tegen aan kijkt, wil je dit met ons delen?
Ook al heb je gelijk en heb je alle feiten bij je...Je wint het gewoon niet van deze kerel.
Tenzij je met de eerste zin de angel uit het gesprek haalt.
Een mooie opening is: Laten we bij deze vast stellen dat we niets van elkaar te winnen hebben, maar vooral geintersseerd zijn in elkaars onderbouwde redenen waarom de vuurwerktraditie zoals ie is moet blijven of moet worden afgeschaft.Dit zijn voorwaarden die je vooraf moet vastleggen.
Verder vind ik het persoonlijk een vreemd gegeven dat je op thuisterrein van de tegenpartij gaat praten. Zie een dergelijk gesprek als een mediationgesprek met je werkgever, die geef je ook niet het thuisvoordeel.
Let wel, zij willen met jou in gesprek, blijkbaar hebben/zien ze daar een belang bij/in. Dan mag je ook randvoorwaarden creeren toch?
Mijns inziens is het goed om een of enkele personen die rechtstreeks uit de vuurwerkwereld komen, zo ver te krijgen dat ze meegaan.
Denk hierbij aan een vertegenwoordiger uit de winkel/importeurs en professionele schietbedrijven tak.
In ieder geval veel succes!!!!
Verder vind ik het persoonlijk een vreemd gegeven dat je op thuisterrein van de tegenpartij gaat praten. Zie een dergelijk gesprek als een mediationgesprek met je werkgever, die geef je ook niet het thuisvoordeel.
Let wel, zij willen met jou in gesprek, blijkbaar hebben/zien ze daar een belang bij/in. Dan mag je ook randvoorwaarden creeren toch?
Dat is juist het probleem.
Het filmpje van geenstijl zegt genoeg over de persoon. Hij vind vuurwerk niet leuk, het stinkt en maakt lawaai. Gewoon een pure vuurwerk hater. Wat kan je daar nou bij winnen?