Ik mag op gesprek komen bij GroenLinks

dennis-pyro

Registered User
Ja ik ben ook erg benieuwd hoe het gesprek is afgelopen. En heb je nog iemand uit de branche kunnen regelen die met je mee is geweest?

Michel_G

Zilveren Member
@devinio:

Denk dat je wel kan (blijven) vragen, maar denk niet dat je nog gauw een antwoord krijgt ben ik bang...... de persoon (rwbrink) is sinds 24 januari niet meer op de site geweest, dus ruim 3 weken al niet meer! En ook op de facebook pagina is al bijna 2 weken geen activiteit meer......

Lijkt erop dat ook dit initiatief gestrand is en dat het gesprek met GL wellicht zelfs afgezegd is?!?

painkiller

Registered User
Noem me een zwartkijker maar ik zag dit allang aankomen. Ik wilde er eerst niks van zeggen maar nu is het wel duidelijk denk ik.
Volgens mij was rwbrink gewoon op zoek naar de nodige aandacht en is het hem nu boven de bol gestegen.

Tony

Administrator
Medewerker
Erg triest als je op deze manier aandacht zoekt...

Noem me een zwartkijker maar ik zag dit allang aankomen. Ik wilde er eerst niks van zeggen maar nu is het wel duidelijk denk ik.
Volgens mij was rwbrink gewoon op zoek naar de nodige aandacht en is het hem nu boven de bol gestegen.

Zullen we gewoon even afwachten voordat hij door de Vuurwerk Hooligans veroordeeld word?

Tony

Administrator
Medewerker
Toch blijft het raar eerst zit die er elke dag op en stelt die vragen en vervolgens is het alweer 4 dagen geleden

Misschien heeft hij wel andere verplichtingen?
Niet iedereen kan heel de dag bankhangen en neusvreten.
Gewoon gezellig blijven doen!

Dennis010

Registered User
Ik heb een berichtje op zijn Facebook geplaatst met de vraag hoe het gegaan is. Laten we even afwachten of hij daar op reageert.

GMP82

Zilveren Member
Misschien heeft hij wel andere verplichtingen?
Niet iedereen kan heel de dag bankhangen en neusvreten.
Gewoon gezellig blijven doen!

Na 6 dagen geduld nog doodse stilte. Hoe druk je het ook hebt, als het een positieve ervaring was geweest, had ie er al lang en breed melding van gemaakt, lijkt me. Al was het maar kort.

Dennis010

Registered User
Hij is niet geweest doordat er mensen op zijn werk ziek waren en hij moest werken. Hij heeft opnieuw contact gezocht en wacht op antwoord.

sprinkhaan

Registered User
En even voor de goed orde, ik zal het alleen maar verstandig vinden als hij er van af zag.
Er valt niks te winnen bij die mannen en je moet er verschrikkelijk veel energie in steken en voor hoe ver hij is gekomen heb ik al veel respect.

Bovenaan