Hengevelde

bluee

Registered User
wat een gezeur allemaal of de show wel mooi zou worden of niet. hebben jullie geen vertrouwen in Frits of zo. Dit is een show om de hoek bij hem dus kan mij niet voorstellen dat het niet wat wordt.

jeroen137

Registered User
wat een gezeur zeg over of het nu wel of niet een goede show wordt. Hebben jullie zo weinig vertrouwen in Frits. Ben ervan overtuigd dat het goed gaat worden de show wordt in de buurt van hem geschoten en kan mij niet voorstellen dat hij in overijssel iets gaat schieten wat niet mooi is.

Dit zegt niks over dat het in de buurt is o.i.d. Er kan nog zoveel gebeuren voor de show en tijdens de show. Natuurlijk wil Frits een mooie show neer zetten, want als hij dat niet wil dan krijg je ook geen klanten.

Voordat de show er is kan het budget nog verlaagd worden, en kan er nog extreme droogte, of extreme regenval zijn. Daardoor zou de show ook nog verknald worden.

Daarbij zegt het kaliber van 6inch vrijwel niks. Oke 6inch is een groot kaliber, maar als daarvan maar 2 shells de lucht in gaan...
En ik weet uit ervaring dat je met 3 inch shells ook een erg mooie show neer kan zetten(denk vorig jaar aan Lattrop, ook geschoten door Frits)

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is, dat je met deze informatie weinig kan zeggen, totdat je precies weet hoe de show in elkaar zit. Het kan een erg mooie show worden, maar ook door verschillende factoren nog in het water vallen. Of het een mooie show is kun je dus pas na de vuurwerkshow zeggen.

m.v.g. Jeroen13,7

Schuim

Moderator
Medewerker
wat een gezeur zeg over of het nu wel of niet een goede show wordt. Hebben jullie zo weinig vertrouwen in Frits. Ben ervan overtuigd dat het goed gaat worden de show wordt in de buurt van hem geschoten en kan mij niet voorstellen dat hij in overijssel iets gaat schieten wat niet mooi is.

Geef je wel antwoord op wat ik vroeg. :unsure:

Waar je het op basseerde.
Danku :push:

co31

Registered User
Inderdaad n show met veel 3 inch kan erg mooi zijn, Vorig jaar in Lattrop was ook mooi, heb ik gezien stond daar vooraan.
Deze show in Hengevelde wordt ook wel wat, Frits zal heus zorgen dat dat in orde komt, ga ik van uit, ik denk dat Frits binnenkort wel n tipje van zijn roze sluier optilt en verteld wat hij zo ongeveer gaat schieten.

Laatst bewerkt:

hdpebuis

Registered User
Volgens mij is op 15 september ook RIF St. Goar en daar weet ik zeker van
dat het goed gaat komen met de show.

Lodyx

Registered User
Zonder al dat gezeur: ik ben zeker aanwezig, herinner me de shows in Glanerbrug/Gronau nog goed, in 1 woord GEWELDIG! Frits kan er wat van, dus hopen dat het weer enzo meezitten dan ben ik van de partij :cool:
Waarschijnlijk samen met Pyro-Henk en hengelovuurwerk

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
vind ik nog al een ruim tijdsbestek... misschien al een exacte begintijd
bekend, of is dit van andere dingen afhankelijk?
het is nogal een stukje rijden voor mij namelijk..., maar mn interesse is
zeker gewekt:smile:

Zeker als je er een stuk voor moet rijden is het aan te raden om op tijd te komen. je kunt er beter een uur te vroeg zijn, dan dat je de laatste bom weg ziet gaan in de verte. zorg gewoon dat je 22uur aanwezig bent. mocht de organisatie bepalen dat het door (bijvoorbeeld) aan komend slecht weer eerder moet geschoten worden. dan ben je in iedergeval op tijd.
dan heb je ook ruim de tijd om de omgeving te verkennen en een mooi plekje uit te zoeken.

Laatst bewerkt door een moderator:

Dennis010

Registered User
heb je ook helemaal gelijk in vin... ik zorg altijd dat ik ruim op tijd ben.
kan je altijd nog even een biertje pakken voor het spektakel begint :)
maar misschien wordt er deze week nog meer bekend...
ik ga in ieder geval samen met het vrouwtje..

Dennis010

Registered User
en weer een freak erbij...
mn maatje dtmalive gaat ook mee, wordt een drukke boel :laugh:

(iemand misschien nog wat over de begintijd gehoord?)

Laatst bewerkt:

dtmalive

Registered User
1400 shells :p
Eerst 2 uurtjes rijden, 15 a 20 minuten genieten en dan weer 2 uurtjes terug genietend van een bvo-tje!
Wordt weer een mooie zaterdagavond.

hengelovuurwerk

Registered User
Dit artikeltje las ik net in de Tubantia (krant):

"Hengevelde- Het is nog lang geen Oud en Nieuw, maar in Hengevelde is morgen een groots vuurwerkspektakel. Dit festijn is tot stand gekomen door een aantal mannen uit de omgeving in samenwerking met Dream Fireworks in Glanerbrug. Dit bedrijf won het grote vuurwerkfestival in Scheveningen dit jaar met vlag en wimpel.
Het vuurwerk begint om 22:00 uur en duurt achttien minuten. De beste plek om het spektakel te aanschouwen is de Oude Haaksbergerweg in Hengevelde )weg richting Diepenheim), in het weiland tegenover hoveniersbedrijf Geerdink. De Diepenheimstraat zal deels afgesloten worden. Aanrijden via de Needestraat is de beste optie."

Ik en Lodyx zullen ook aanwezig zijn :smile1:

Bovenaan