Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat een gezeur zeg over of het nu wel of niet een goede show wordt. Hebben jullie zo weinig vertrouwen in Frits. Ben ervan overtuigd dat het goed gaat worden de show wordt in de buurt van hem geschoten en kan mij niet voorstellen dat hij in overijssel iets gaat schieten wat niet mooi is.
wat een gezeur zeg over of het nu wel of niet een goede show wordt. Hebben jullie zo weinig vertrouwen in Frits. Ben ervan overtuigd dat het goed gaat worden de show wordt in de buurt van hem geschoten en kan mij niet voorstellen dat hij in overijssel iets gaat schieten wat niet mooi is.
Zonder al dat gezeur: ik ben zeker aanwezig, herinner me de shows in Glanerbrug/Gronau nog goed, in 1 woord GEWELDIG! Frits kan er wat van, dus hopen dat het weer enzo meezitten dan ben ik van de partij![]()
Waarschijnlijk samen met Pyro-Henk en hengelovuurwerk
tussen 22.00 en 23.30 uur .....
:blink1:
vind ik nog al een ruim tijdsbestek... misschien al een exacte begintijd
bekend, of is dit van andere dingen afhankelijk?
het is nogal een stukje rijden voor mij namelijk..., maar mn interesse is
zeker gewekt:smile:
Komen zo te horen aardig wat freaks op de show af![]()