Foto's uploaden naar het foto album voor iedereen beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi

Registered User
Ik kan op het moment ook geen foto's uploaden. Op het moment dat ik op uploaden klik krijg ik een 404.. De eerste foto die ik wilde uploaden staat dan wel in m'n album, alleen dan wel 5 keer..

P

poziloc

Guest
probeer de foto is te verkleinen en kijk of die het dan wel doet

Tony

Administrator
Medewerker
poziloc zei:
probeer de foto is te verkleinen en kijk of die het dan wel doet

Yep dit kan het probleem oplossen.
Wij zetten de fotos in een resolutie van 1024 online. En dan loopt het allemaal soepel.

Jordi

Registered User
Werkt ook niet. Sterker nog je kan maximaal 5 foto's tegelijk uploaden, ik selecteer er dus 5, klik op uploaden en krijg dat overzichtscherm waar je de foto een titel etc. kan geven, staan er in dat overzicht niet 5 foto's maar opeens 10 verschillende, beetje raar hehe. Verder nooit last van gehad..

Tony

Administrator
Medewerker
Jordi zei:
Werkt ook niet. Sterker nog je kan maximaal 5 foto's tegelijk uploaden, ik selecteer er dus 5, klik op uploaden en krijg dat overzichtscherm waar je de foto een titel etc. kan geven, staan er in dat overzicht niet 5 foto's maar opeens 10 verschillende, beetje raar hehe. Verder nooit last van gehad..

Dit komt omdat je vorige fotos er nog in staan die hij niet online heeft gezet,.
Doe nu hetzelfde eens en dan zonder fotos te seleceren in het eerste gedeelte. En in het 2de gedeelte gewoon op progress drukken. Dan is je lijst weer leeg en moeten de fotos online staan.

Jordi

Registered User
Tony zei:
Dit komt omdat je vorige fotos er nog in staan die hij niet online heeft gezet,.
Doe nu hetzelfde eens en dan zonder fotos te seleceren in het eerste gedeelte. En in het 2de gedeelte gewoon op progress drukken. Dan is je lijst weer leeg en moeten de fotos online staan.
De foto's die nog in het geheugen stonden heb ik er inmiddels uit.

Maar ik krijg het nog niet voor elkaar om 5 foto's tegelijk te uploaden, het gaat goed totdat ik het scherm krijg waar ik voor elke foto afzonderlijk een titel en beschrijving kan geven.. Als ik daarna op Process klik krijg ik een 404.
De foto's zijn allemaal 1024×768 en niet groter dan 250 kb.

Tony

Administrator
Medewerker
Jordi zei:
De foto's die nog in het geheugen stonden heb ik er inmiddels uit.

Maar ik krijg het nog niet voor elkaar om 5 foto's tegelijk te uploaden, het gaat goed totdat ik het scherm krijg waar ik voor elke foto afzonderlijk een titel en beschrijving kan geven.. Als ik daarna op Process klik krijg ik een 404.
De foto's zijn allemaal 1024×768 en niet groter dan 250 kb.

Heb je de naam van de foto veranderd ?
Hoe snel is jou upload op dit moment ?

Jordi

Registered User
Tony zei:
Heb je de naam van de foto veranderd ?
Hoe snel is jou upload op dit moment ?
Upload zit wel goed rond de 100 kb/s, naam veranderen kan ik nog even proberen!

Edit, helaas helpt ook niet..

Laatst bewerkt:

Jordi

Registered User
poziloc zei:
probeer is 3 foto's tegelijk...dit wil ook wel eens helpen
Met 1 foto tegelijk werkt het vaak al niet. Erg vreemd want de andere foto's in m'n album gingen allemaal zonder problemen en die foto's waren soms wel 5 keer zo groot..

Laatst bewerkt:

Jordi

Registered User
Nja nu werkt alles weer gewoon als vanouds |:( Erg raar hoor.. Bedankt voor de hulp in ieder geval!

elmo

FPM Moderator
Hoi,als ik een foto wil uploaden komt hij vanzelf in de cat. festival vuurwerken.
Je kan in het puldown kader alleen festivals kiezen.
Hoe krijg je nu weer een foto in "My Photos" ?,ik wil er weer een paar uploaden!

Tony

Administrator
Medewerker
elmo zei:
Hoi,als ik een foto wil uploaden komt hij vanzelf in de cat. festival vuurwerken.
Je kan in het puldown kader alleen festivals kiezen.
Hoe krijg je nu weer een foto in "My Photos" ?,ik wil er weer een paar uploaden!

Heb je links geen "My Albums" staan. Ook als je gewoon op upload druk zonder de dropdown menu te gebruiken dan load ie autom up naar je member gallery dus dat is dan je eigen map.

elmo

FPM Moderator
Tony zei:
Heb je links geen "My Albums" staan. Ook als je gewoon op upload druk zonder de dropdown menu te gebruiken dan load ie autom up naar je member gallery dus dat is dan je eigen map.

Oke dat snap ik,een foto posten in "My albums" na het aanmaken van een album gaat goed.Maar als ik een foto wil posten in "My photos" wordt de foto vanzelf in "el focs de blanes 2006"gezet,het dropdown menu staat hier al op.

Tony

Administrator
Medewerker
elmo zei:
Oke dat snap ik,een foto posten in "My albums" na het aanmaken van een album gaat goed.Maar als ik een foto wil posten in "My photos" wordt de foto vanzelf in "el focs de blanes 2006"gezet,het dropdown menu staat hier al op.

Hmm normaal zou je ook gewoon member gallerys moeten kunnen kiezen. Maar ik heb nu Blanes uitgezet en het zijn fijn zijn als je het even wilt proberen.

elmo

FPM Moderator
Ja nu werkt het wel en kan posten in "my photos"
Kijk maar in My album en My photos staat nu dezelfde foto

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Op dit moment is het niet mogelijk om fotos up te loaden naar het foto album. We krijgen een error en ik ga ervanuit dat dit te maken heeft met de verhuizen van de server.

Volgende week zal hier naar gekeken worden..

Stefanfreak

Registered User
Tony, ik krijg deze foutmelding als de foto's naar een album upload:

Fatal error: Allowed memory size of 20971520 bytes exhausted (tried to allocate 10304 bytes) in /home/admin/domains/freakpyromaniacs.com/public_html/album/image-inc.php on line 84

Jordi

Registered User
Ik krijg ook nog steeds een foutmelding.

En bij iedere thumbnail zie ik nu zo'n plaatje,

nothumb.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan