poziloc zei:probeer de foto is te verkleinen en kijk of die het dan wel doet
Jordi zei:Werkt ook niet. Sterker nog je kan maximaal 5 foto's tegelijk uploaden, ik selecteer er dus 5, klik op uploaden en krijg dat overzichtscherm waar je de foto een titel etc. kan geven, staan er in dat overzicht niet 5 foto's maar opeens 10 verschillende, beetje raar hehe. Verder nooit last van gehad..
De foto's die nog in het geheugen stonden heb ik er inmiddels uit.Tony zei:Dit komt omdat je vorige fotos er nog in staan die hij niet online heeft gezet,.
Doe nu hetzelfde eens en dan zonder fotos te seleceren in het eerste gedeelte. En in het 2de gedeelte gewoon op progress drukken. Dan is je lijst weer leeg en moeten de fotos online staan.
Jordi zei:De foto's die nog in het geheugen stonden heb ik er inmiddels uit.
Maar ik krijg het nog niet voor elkaar om 5 foto's tegelijk te uploaden, het gaat goed totdat ik het scherm krijg waar ik voor elke foto afzonderlijk een titel en beschrijving kan geven.. Als ik daarna op Process klik krijg ik een 404.
De foto's zijn allemaal 1024×768 en niet groter dan 250 kb.
Upload zit wel goed rond de 100 kb/s, naam veranderen kan ik nog even proberen!Tony zei:Heb je de naam van de foto veranderd ?
Hoe snel is jou upload op dit moment ?
Met 1 foto tegelijk werkt het vaak al niet. Erg vreemd want de andere foto's in m'n album gingen allemaal zonder problemen en die foto's waren soms wel 5 keer zo groot..poziloc zei:probeer is 3 foto's tegelijk...dit wil ook wel eens helpen
elmo zei:Hoi,als ik een foto wil uploaden komt hij vanzelf in de cat. festival vuurwerken.
Je kan in het puldown kader alleen festivals kiezen.
Hoe krijg je nu weer een foto in "My Photos" ?,ik wil er weer een paar uploaden!
Tony zei:Heb je links geen "My Albums" staan. Ook als je gewoon op upload druk zonder de dropdown menu te gebruiken dan load ie autom up naar je member gallery dus dat is dan je eigen map.
elmo zei:Oke dat snap ik,een foto posten in "My albums" na het aanmaken van een album gaat goed.Maar als ik een foto wil posten in "My photos" wordt de foto vanzelf in "el focs de blanes 2006"gezet,het dropdown menu staat hier al op.