Foto's uploaden naar het foto album voor iedereen beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Oke mannen we hebben er weer naar gekeken en het zou nu weer 100% moeten werken. Op 1 of andere manier staat/stond nog niet alles goed in de onfig. normaal doe je dit 1 x goedzetten en klaar maar als je van server verhuist dan verandert alles mee en zo ook de gegeven naar het foto album.

Graag melden als jullie nog fouten tegen komen.

Tony

T-sec

Registered User
Nu net nog, keer op keer de melding:
Fatal error: Allowed memory size of 20971520 bytes exhausted (tried to allocate 2400 bytes) in /home/admin/domains/freakpyromaniacs.com/public_html/album/image-inc.php on line 84

Van alles geprobeerd, kleine foto's per 5, per 3, per stuk. Niets selecteren en toch upload aanklikken, maar steeds dezelfde melding.

:w

Kobajo

FPM Filmer
Zelfde probleem heb ik ook, krijg alleen geen foutmelding. Op het moment dat je naar de tweede pagina hoort te gaan blijft deze op de eerste pagina staan en zijn de foto's die je wil uploaden foetsie

Tony

Administrator
Medewerker
Zelfde probleem heb ik ook, krijg alleen geen foutmelding. Op het moment dat je naar de tweede pagina hoort te gaan blijft deze op de eerste pagina staan en zijn de foto's die je wil uploaden foetsie

Ga nu eens naar uploaden en dan even geen fotos selecteren maar wel submitten.
Normaal zouden dan de fotos weer tevoorschijn moeten komen maarcheck eerst of je de fotos niet te groot upload.

Vergeten jullie niet om de fotos te verkleinen naar MAX 1024px want dat is nu denk ik voor 99% wat het probleem geeft. Iedereen wilt zijn fotos online zetten in een formaat 3000 en dat is toch echt iets te groot.

Kobajo

FPM Filmer
Ga nu eens naar uploaden en dan even geen fotos selecteren maar wel submitten.
Normaal zouden dan de fotos weer tevoorschijn moeten komen maarcheck eerst of je de fotos niet te groot upload.

Nee, lukt nu ook niet. Krijg nu wel dezelfde foutmelding als T-Sec.
Foto's zijn van hetzelfde formaat als altijd bij het uploaden, daar kan het niet aan liggen.

Tony

Administrator
Medewerker
Nee, lukt nu ook niet. Krijg nu wel dezelfde foutmelding als T-Sec.
Foto's zijn van hetzelfde formaat als altijd bij het uploaden, daar kan het niet aan liggen.

Jawel want ik heb dat anders ingesteld. Uiteraard dit al een tijd geleden gedaan omdat wij zelf time out kregen. Dit heeft weer te maken met het PHP script wat meer een bepaalde tijd kan laden. Precies weet ik het ook niet.

Maak ze maar eens 1024.

Kobajo

FPM Filmer
Foto's verkleind naar 1024 en kan nu inderdaad foto's uploaden, maar dan 1 voor 1. Als je er twee of meer tegelijk wil uploaden krijg ik weer dezelfde foutmelding.

Tony

Administrator
Medewerker
Foto's verkleind naar 1024 en kan nu inderdaad foto's uploaden, maar dan 1 voor 1. Als je er twee of meer tegelijk wil uploaden krijg ik weer dezelfde foutmelding.

Ik heb net met een test user zitten spelen die dezelfde rechten heeft als jullie.
2 x 5 fotos geupload en alle 10 perfect online gekomen. Misschien moet je me even wat fotos van jou sturen dan kan ik even kijken.

fireworkaddict

Registered User
Had hier de laatste tijd ook problemen mee; het niet kunnen oploaden.
Allles gebrobeerd; Foto's geresized naar max van 1024px, bestandsnamen aangepast, firewall uit.
Bleek het aan me Pop-Up Blocker te liggen (spinny)
Schakel dus je pop-up blocker even uit, ook in bijvoorbeeld je Google-Toolbar.

Maar alsnog, kan ik hooguit 1 foto tegelijkertijd uploaden. Het zal niet aan mijn uploadsnelheid liggen (1MB/sec).
Of staat de time-out functie an het uploaden erg laag. Dat, wanneer het bijvoorbeeld langer duurt dan 5 seconde je een foutmelding krijgt?

Gr. Fireworkaddict

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
Nee, volgens mij niet. Heb dit in ieder geval niet voor elkaar kunnen krijgen.
Dus eerst album aanmaken, daarna je foto's direct in dat album uplaoden.

Ik kan steeds maar 1 foto tegelijk uploaden, terwijl ik hiervoor nooit problemen had.

Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?

KruitFreak

Registered User
Ik heb wat foto's geupload maar kan deze nergens terugvinden?? Ook krijg ik de tweede pagina niet in beeld. Doe ik iets verkeerd? Ik krijg verder geen foutmelding, hij lijkt goed te uploaden maar daarna is alles foetsie..

KruitFreak

Registered User
Zo rond de 3Mb per stuk. Ik had elders gelezen dat de grootte niet uitmaakte omdat deze automatisch worden aangepast naar het juiste formaat.

P

poziloc

Guest
Helaas werkt dat niet meer.
De maximale resolutie die je kan gebruiken is: 1024x768.
Je kan dat eventueel verkleinen met paint
Hier moet het mee lukken...zo niet, dan hoor ik het wel

KruitFreak

Registered User
Bedankt Poziloc!
Het werkt, ik heb ze aangepast met Adobe en zojuist even drie plaatjes geupload. Fijn dat ik weet waar het aan lag, heb ik weer wat geleerd.
Later volgt de rest.

san quinton

Registered User
ik probeerd nu al tot 3 maal toe een aantal foto's up te loaden zoals ik had belooft, om te laten zien wat een canon ixus 7I zoom kan in autom. vuurwerkstand.

lukt me niet krijg fatal error.

bestanden zijn 1024x768
wat doe ik verkeerd? kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan